Skip to main content

Ik heb de prepaid opgewaardeerd en ermee gebeld, want anders zal het nummer 27 november 2022 verlopen. Maar nu blijft dit erbij staan dat het morgen zal verlopen, 🤔

Hallo @Belinda Reekers ,

Heb je wel gebruik gemaakt van een opwaardeerbon? 

In de 90 dagen na het verlopen van een beltegoed kun je het nummer alleen maar redden door op te waarderen via een opwaardeerbon.  (BV te koop bij een benzinestation of supermarkt.)  

Zo niet? : Spring in de auto of op je fiets en regel snel zo'n opwaardeerbon. 


Hallo @Belinda Reekers ,

Heb je wel gebruik gemaakt van een opwaardeerbon? 

In de 90 dagen na het verlopen van een beltegoed kun je het nummer alleen maar redden door op te waarderen via een opwaardeerbon.  (BV te koop bij een benzinestation of supermarkt.)  

Ah nee.. ik heb gewoon  via de app opgewaardeerd 


 Spring in de auto of op je fiets en regel snel zo'n opwaardeerbon. 


Hallo @Belinda Reekers ,

Heb je wel gebruik gemaakt van een opwaardeerbon? 

In de 90 dagen na het verlopen van een beltegoed kun je het nummer alleen maar redden door op te waarderen via een opwaardeerbon.  (BV te koop bij een benzinestation of supermarkt.)  

Zo niet? : Spring in de auto of op je fiets en regel snel zo'n opwaardeerbon. 

Had een SMS gehad met een link met de app.. shoot! Ja dan moet ik dus naar een supermarkt!


Hi @Belinda Reekers! Goed dat je aan de bel trekt. Als je online of via de app opwaardeert zou het ook moeten werken, dus zou je je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik of de opwaardering goed is aangekomen! 


Hi @Belinda Reekers! Goed dat je aan de bel trekt. Als je online of via de app opwaardeert zou het ook moeten werken, dus zou je je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik of de opwaardering goed is aangekomen! 

Ik heb telefoon nr erbij gezet. In de app staat het wel bijgeschreven..  geel erg bedankt 


Super! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat de opwaardering gelukt is. De vervaldatum van het tegoed staat bij in het systeem nu op 30-05-2023, dus dat zit goed! Scheelt weer een ritje op de fiets in dit koude weer. 🙂 Ik vermoed dat de app het allemaal nog moet bijwerken en dat kan soms even duren. In de SMS die je hebt ontvangen staat ook het volgende: 

Waardeer snel je tegoed op via kpn.com/onlineopwaarderen om je nummer en tegoed te behouden. Groet, KPN

Online opwaarderen kan dus ook! Je ontvangt dan altijd een SMS als het saldo opgehoogd is. Houd altijd goed in de gaten of je die krijgt, zo weet je of het gelukt is of niet. Fijn weekend! 


Mooi zo. Toch hebben we hier op het forum ook een aantal keer meegemaakt dat de opwaardering alleen via de bon lukte zo vlak voor het verlopen van een nummer.   


Super! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat de opwaardering gelukt is. De vervaldatum van het tegoed staat bij in het systeem nu op 30-05-2023, dus dat zit goed! Scheelt weer een ritje op de fiets in dit koude weer. 🙂 Ik vermoed dat de app het allemaal nog moet bijwerken en dat kan soms even duren. In de SMS die je hebt ontvangen staat ook het volgende: 

Waardeer snel je tegoed op via kpn.com/onlineopwaarderen om je nummer en tegoed te behouden. Groet, KPN

Online opwaarderen kan dus ook! Je ontvangt dan altijd een SMS als het saldo opgehoogd is. Houd altijd goed in de gaten of je die krijgt, zo weet je of het gelukt is of niet. Fijn weekend! 

 

Klopt, heb een SMS gehad! Ah fijn! Scheelt me weer! Heel erg bedankt voor het kijken! Fijn weekend! 


Mooi zo. Toch hebben we hier op het forum ook een aantal keer meegemaakt dat de opwaardering alleen via de bon lukte zo vlak voor het verlopen van een nummer.   

Altijd goed om het als tip mee te geven van de bon, dus ook dank voor je hulp in deze! 😄