Skip to main content
Beantwoord

Opgewaardeerd, maar zie geen bundels. Moet ik die los kopen?

  • 9 August 2024
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb net mijn Prepaid opgewaardeerd met € 30,-. Dat is ook gelukt.

Maar nu staat er, in de Prepaid App, onder Bundels “Je hebt nog geen bundels”

Betekent dat die € 30,- alleen voor bellen is en dat ik niet kan internetten?

Welkom op de community @Jekko Jebbink, je beltegoed kan inderdaad gebruikt worden voor bellen en internetten. Het kan wel verstandig zijn om een bundel aan te zetten, dat is vaak goedkoper dan het van je beltegoed laten gaan.

Internetbundels staan niet standaard aan, die moet je zelf aanzetten. 

 

In onze Kennisbank kan je alles lezen over prepaid: 

 


@Jekko Jebbink als aanvulling op @Jasper van KPN 

Wat je nu hebt heet officieel prepaid as-you-go. Je kunt idd bellen, SMS, internetten volgens het prepaid tariefplan dat je hebt (gekozen). Je kunt dan heul errug lang doen met je prepaid beltegoed.

Als alternatief zijn er idd prepaid bundels die je aan mag zetten. Je moet niks. 🙂

 


Dank voor jullie antwoorden. Maar ik heb nog wel een vervolgvraag. Als ik nou zo'n bundel kies en er zit een looptijd van 1 maand aan vast, ben ik dan daarna de kosten van die bundel kwijt als ik er geen gebruik van maak? Het zou handig zijn als in de product beschrijving een aantal situatie voorbeelden worden opgenomen en het belang van de klant wordt geschetst. Groet, Jekko.


Zoals je *HIER* kunt lezen zijn de maandbundels prepaid van KPN 31 dagen geldig. Je koopt die dienst vanuit je prepaid tegoed. Wat dus van je prepaid in mindering wordt gebracht.

#tismewabenffwakker. 🤣


Zo'n bundel heeft inderdaad een vaste looptermijn en daarna vervalt het. Als je niet zeker weet of je de bundel gaat gebruiken in die tijd kan je er ook voor kiezen om geen bundel te gebruiken. Dat is een keuze die alleen jij zelf kunt maken, op basis van je internetgedrag.


Ok, dank. Het is me helemaal duidelijk.


Reageer