Skip to main content
Antwoord

Opvragen saldo prepaid via MijnKPN niet meer mogelijk

• September 9, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Wendy van Schaijk
Nieuwkomer

Wij hebben een prepaid kaart voor ons alarm systeem. Hier kunnen we dus niet mee bellen. Ik kan wel inloggen op de site, maar nu kan ik daar het tegoed niet meer zien. Ik kan niet sms-en met mijn prepaid kaart, want die zit in het alarm. Kan dus ook niet via de app.

Beste antwoord door AriënC

Het zou volgens mij prima via de app kunnen. Daar heb je de SIM-kaart niet voor nodig. 

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Het zou volgens mij prima via de app kunnen. Daar heb je de SIM-kaart niet voor nodig. 

Wendy van Schaijk
Nieuwkomer

ik heb de mijnkpn app geinstalleerd en dat werkt inderdaad. Dat ze dat advies bij KPN zelf niet geven, is wel een beetje raar. Ik moest hiervoor naar de winkel komen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hoi ​@Wendy van Schaijk, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Fijn om te lezen dat je de app inmiddels hebt geïnstalleerd en niet heel handig dat je hiervoor naar een KPN winkel moest komen want dat was totaal niet nodig geweest. Mosterd na de maaltijd en daar koop je nu natuurlijk ook niks meer voor. In ieder geval oprechte excuses hiervoor want dit had duidelijk beter gekund!Â