Skip to main content

Ik heb afgelopen zaterdag  (02 jan) een opwaardeercode gekocht en ontvangen. Nu wilde ik deze gaan gebruiken maar krijg de melding dat de code al is gebruikt. Als ik het saldo check blijft het op “0” staan. Heb het later nog eens geprobeerd maar het lukt niet. Heb de vraag al bij support neergelegd. Nogmaals alle voorgestelde acties uitgevoerd maar het blijft “0 “  KPN klantenservice heeft lange wachttijden met daarbij nog eens torenhoge kosten. Weet niet meer wat ik moet doen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

0800-0402 is gewoon gratis.


Hallo @RCopal 

Hoe ben je aan die opwaardeercode gekomen? Toch wel uit een betrouwbare bron hoop ik?


Hallo @RCopal 

Hoe ben je aan die opwaardeercode gekomen? Toch wel uit een betrouwbare bron hoop ik?

Jazeker gewoon via KPN.com

 


Dat is gek. Als je via de website opwaardeert dan wordt je gekochte tegoed gewoon bijgeschreven.

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm


Het probleem is opgelost. Heb hiervoor ondersteuning gehad van kpn. Het schijnt incidenteel voor te komen dat een code niet geaccepteerd wordt bij het ingeven. Hier krijg je dan de melding op dat de code al gebruikt is. Kpn kan zien of dit al dan niet het het geval is geweest. In dit geval heeft kpn het beltegoed geactiveerd.