Skip to main content
Beantwoord

Opwaardeercode voor prepaid werd niet geaccepteerd, melding dat de code al was gebruikt

• February 9, 2026
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb vrijdag 6 februari mijn prepaid opgewaardeerd. Ik kreeg snel een code. De code werd echter niet geaccepteerd met de melding dat hij al in gebruik was.

Afgelopen dagen allerlei helpdesk geprobeerd om dit probleem op te lossen. Werd van het kasje naar de muur gestuurd en hen nu no geen saldo. KPN was helaas niet telefonisch te bereiken.

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door PeterG

heb ik een telefoon die niet meer werkt.  

Gauw opwaarderen via kpn dan. Voordat de aansluiting helemaal vervalt! De respijt periode is maar 3 maanden. 

kpn.com/prepaid/opwaarderen

Oh. Kun je nog 1244 bellen? Kun je nog gebeld worden? Indien nee, is het helaas over en sluiten.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 9, 2026

Neem contact op met de firma waar je dit kocht. (beltegoed.nl?)

Kpn zelf geeft met online tegoed kopen geen code, maar stort het direct op je nummer. 

Online opwaarderen via kpn site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Peter bedankt,

Inderdaad had ik het KPN opwaarderen via Beltegoed.nl besteld.

Toen het niet lukte heb ik contact opgenomen met Beltegoed.nl. Helaas gaat dat alleen maar door wat vragen te beantwoorden.

Ik heb dit inmiddels een paar keer gedaan, maar zonder resultaat.

Ze schijnen het bij Beltegoed.nl ook niet te weten.

Intussen ben ik € 20 armer en heb ik een telefoon die niet meer werkt.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 10, 2026

Gauw opwaarderen via kpn dan. Voordat de aansluiting helemaal vervalt! De respijt periode is maar 3 maanden. 

Oh. Kun je nog 1244 bellen? Kun je nog gebeld worden? Indien nee, is het helaas over en sluiten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 11, 2026

Goedemorgen ​@Bielars, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Wat enorm zuur dat je nu wel hebt betaald voor beltegoed maar hier geen gebruik van kunt maken. Vanaf hier kan ik alleen maar hopen dat je op de een of andere manier toch nog in contact komt met Beltegoed.nl en dat ze je toch iets van een oplossing aanbieden voor de manier waarop dit is gegaan. Heb je in het verleden vaker via deze weg opgewaardeerd? 

Heel goed advies dit en daarom heb ik het bericht van ​@PeterG ook meteen gemarkeerd als 'best answer'. Als je via deze weg opwaardeert, weet je zeker dat het goed gaat komen! Hopelijk weet jij waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!