Skip to main content

Opwaardeerbon van €20 twee dagen geleden gekocht voor een (zeer basale) GSM  van Nokia, met prepaid abonnement van KPN. SMS verstuurd in de vorm: opwaardeercode in cijfers, dan spatie, dan opwaardeercode als woord. Resultaat: foutmelding, want er moest staan Opwaarderen i.p.v. Opwaardeercode. Dus: naar verzonden items, gecorrigeerd en weer verstuurd. Resultaat: “System failure“. Dan maar opwaarderen via bellen naar 1244 (keusetoets 9 voor opwaarderen met opwaardeerbon). Resultaat “Het nummer is niet correct of is al in gebruik”. Alles nog eens herhaald en de cijfers zéér goed gecontroleerd bij het intypen, maar resultaat steeds hetzelfde. Ben ik mijn €20,- nu kwijt?

Reactie van W.E. zelf,

Ik ben naar een KPN winkel gegaan, daar heeft een medewerker de SIM-kaart uit mijn GSM gehaald en het probleem via een geavanceerde webpagina voor me opgelost. Op de vraag hoe dit nou kon gebeuren had de medewerker echter geen antwoord. En op de vraag waarom het telefonisch met GSM opwaarderen ineens niet meer werkt was het antwoord dat die service misschien wel opgeheven is.


Hoi @W.E., welkom op ons forum! Fijn dat je het met de winkel op hebt kunnen lossen!
Opwaarderen met de codes moet ook nog gewoon werken hoor, maar waarom het bij jou niet werkte vorige week zou ik je zo snel niet kunnen vertellen. Mocht dit weer voorkomen weet je ons te vinden!

Je kunt trouwens ook altijd met ons bellen op ons gratis nummer 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service, daar heb je direct contact en hoef je de deur niet uit :slight_smile: