Skip to main content

Betreft nr. xxx

Dit toestel is bij KPN geregistreerd.  xxx

Van recharge.com bericht ontvangen dat de bestelling succesvol is verwerkt. xxx

Het lukt mij niet om de opwaardering van 10,00 euro toe te passen. Het huidig saldo is verlopen.

Ik kan mij niet veroorloven dat het nummer gaat verdwijnen. De telefoonwinkel is jammer genoeg gesloten.

Graag uw hulp, graag via mail.

admin: gegevens verwijderd ivm privacy

@Hans157

Ai. Het is als je tussen de 6 en 9 maanden zit niet (meer) mogelijk om online of via sms op te waarderen.

recharge.com is niet van KPN. KPN kan daarvoor niet aansprakelijk gesteld.

Wel van KPN: kpn.com/opwaarderen.

De énige mogelijkheid is tegoed (bonnetje dus) aan te schaffen bij de supermarkt, primera of andere winkel waar je dit, fysiek dus, kunt kopen.

Kun je nog wel gebeld worden maar niet meer zelf bellen, ga dan dus even naar een winkel.

Een prepaid blijft geldig als je binnen 180 dagen:

een belletje pleegt (gesprekje voert)
sms verstuurd
internet gebruikt
opwaardeerd (tijdens geldigheid kan dat via de kpn-site)

 

(via mail communiceert de klantenservice niet)


Hallo Pete G,

 

Bedankt voor jouw bericht.

 


Goedemiddag @Hans157, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij prepaid is het zo dat je het 1 keer in de 6 maanden moet gebruiken of opwaarderen, daarna heb je een fysiek kaartje nodig om op te waarderen. Is het zo lang geleden dat je jouw prepaid nummer gebruikt hebt? Dan is het verstandig om even langs een winkel te lopen voor een KPN prepaid opwaardeerkaart. Ik zie namelijk in het systeem dat het kaartje eenzijdig geblokkeerd is. Opwaarderen via een kaart kan het nummer dus nog redden!:blush:


Dan is het verstandig om even langs een winkel te lopen voor een KPN prepaid opwaardeerbon. Ik zie namelijk in het systeem dat het kaartje eenzijdig geblokkeerd is. Opwaarderen via een bon kan het nummer dus nog redden!

Hè, heb je dat nog niet gedaan? :astonished: Wel doen voordat het nummer helemaal vervalt, anders ben je dat definitief kwijt. (denk bv aan sms inloggen met DigiD. De ING is er, gelukkig, mee gestopt tTAN via sms bestaat niet meer].)


@Hans157, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je onze berichten gelezen? Ik zie namelijk nog geen verandering in het systeem wat betreft jouw prepaid nummer!


Reageer