Skip to main content

Beste Dame, Heer,

Mijn dochter heeft gisteren 4 keer haar prepaid tegoed opgewaardeerd. 3 keer 30 euro en één keer 10 euro. De eerste keer werd het tegoed bijgewerkt, de tweede keer niet, de derde en vierde keer ging het ook goed.

Alle bedragen zijn wel afgeschreven van haar rekening.

 

Wat moet ze doen om de 30 euro terug te krijgen?

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,

Freek

Dag @fb1966, balen dat opwaarderen van het prepaid beltegoed 1 keer niet is gelukt. Ik kijk graag even met je mee. Ik heb van jou nodig:

  • bewijs van betaling
  • het 06-nummer
  • het bijbehorende simkaartnummer

 

Je kunt deze gegevens plaatsen onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je forumprofiel. Het betaalbewijs kan je hier als afbeelding plaatsen. Vergeet niet om persoonlijke gegevens te verwijderen.


Beste Denise,
Ik heb een screendump van de bank geplaatst als avatar. Ik geloof dat je dit bedoeld. De overige zaken heb ik in de persoonlijke opmerkingen gezet.

Er zijn drie betalingen van 30 euro geweest. Ik hoop dat ze er alle drie in staan. Ik heb de betaalreferenties in de persoonlijke opmerkingen gezet.

Overigens is dit het nummer van mijn dochter. Mijn eigen nummer heb ik onder mobiel nummer opgeslagen in het geval je meer info wilt en even wilt bellen.

 

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,

Freek 


Ik bedoelde eigenlijk dat je de afbeelding hier kunt toevoegen als afbeelding. Ik kan de avatar niet lezen. 😅


Teringtandjes, wat een bedrag. Hoe vaak doet ze dat opwaarderen?

Van af ca. € 12,50 verbruik per maand is een abonnement al voordeliger.


Hoi @Denise_ ,

Bij deze deze de plaatjes met de betalingen.

 

@PeterG ,

Ze gebruikt niet veel. Echter nu ging ze op schoolreis naar het buitenland en wilde ik dat ze gewoon genoeg saldo had; ze had het ook hier achteraf gezien niet nodig (bezorgde vader 😉 ). 

Maar om jou blij te maken… We gaan haar sowieso overzetten naar een abonnement.

Met vriendelijke groet,

Freek

 


😄👍


Beste "Freek",

Doe nooit, maar dan ook nooit meer, de gegevens van bankrekeningen ed publiceren op internet.

Ik heb nog ettelijke miljoenen van je dochter tegoed, zodat ik kan gaan rentenieren.

 

Sorry, maar dat moest er ff uit.


Beste "Freek",

Doe nooit, maar dan ook nooit meer, de gegevens van bankrekeningen ed publiceren op internet.

Ik heb nog ettelijke miljoenen van je dochter tegoed, zodat ik kan gaan rentenieren.

 

Sorry, maar dat moest er ff uit.

@jojootje 

Het getoonde rekeningnummer is van KPN. 


Denise geniet van een welverdiende vakantie, vandaar dat je een reactie van mij krijgt.

Ik heb de opwaarderingen voor je nagekeken:

  • 1 x €10 is op 30 maart 2022 bijgeschreven
  • 2 x €30 is op 30 maart 2022 bijgeschreven
  • 1 x €30 is op 31 maart 2022 bijgeschreven (toevallig 4 minuten later, nadat jij jouw topic gestart bent)

Doordat de laatste opwaardering later is bijgeschreven, ga ik er vanuit dat deze verwarring nu ontstaan is.

Had zij de instelling mobiele data continu aan staan in het toestel? Het tegoed is hoofdzakelijk verbruikt aan mobiele data in het buitenland.

 


 

Beste  @Shyrin_ ,

Of zij haar mobiele data wel of niet had aanstaan vind ik niet van belang. Het gaat hier niet over haar verbruik en wat de reden daarachter is, maar om het feit dat ze nog 30 euro tegoed heeft van de KPN.

 

Nadat het verhogen van haar tegoed op de 30ste de mist in was gegaan heb ik haar gevraagd dit tegoed aan te vullen de dag erna. Dit omdat ik niet wilde hebben dat ze zonder tegoed zou komen te zitten.

 

Hierboven de betaling van de 31ste. Dus ik hoop dat jullie het tegoed van haar gaan aanvullen.

 

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,

Freek


@Shyrin_ 

In jouw opsomming zie ik maar 2 x 30 euro staan.

Terwijl er 3 zouden moeten zijn. Zie de screenshots met duidelijk DRIE x een verschillend kenmerk.


Beste @PeterG ,

Dan heb je niet goed gekeken. In het eerste bericht met de screendump staan:

1 x €10,-

3 x €30,-

Allen op 30 maart 2022.

Op de laatste screendump (5 uur geleden) staat 1 x €30,- op 13 maart 2022.

Bij elkaar 4x€30,- en 1x€10. 

 

Er is qua tegoed op 30 maart 2x€30 + 1x€10 euro bijgeboekt en op 31 maar 1x€30,-. Dus er mist nog steeds €30,-.
 

Met vriendelijke groet,

Freek


Nadat het verhogen van haar tegoed op de 30ste de mist in was gegaan heb ik haar gevraagd dit tegoed aan te vullen de dag erna. Dit omdat ik niet wilde hebben dat ze zonder tegoed zou komen te zitten.

Hierboven de betaling van de 31ste. Dus ik hoop dat jullie het tegoed van haar gaan aanvullen.

 

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,

Freek

Ah, duidelijk! Ik heb de aanname gedaan dat de opwaardering van de 30e pas de 31e is bijgeschreven: ik heb het nu goed voor de bril.

De betalingen van de 30e heb ik kunnen terug vinden en er mist inderdaad 1 x €30 aan tegoed. Verzoek bij onze administratie is om dat alsnog bij te schrijven of terug te storten. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten!


Beste @Shyrin_ ,

Heb je al iets gehoord? Wij hebben, nu 6 dagen na jouw vorige schrijven, nog niets ontvangen op de rekening of aan tegoed.

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,

Freek


Beste @Shyrin_ ,

Het is niet meer nodig om te kijken. Net zijn we naar de kpn winkel gereden en hebben zowel de 30 euro teruggekregen als dat we het prepaid abonnement omgezet hebben naar een vast abonnement.

Dank voor alle hulp,

Met vriendelijke groet,

Freek


Bedankt voor het laten weten, @fb1966!