Skip to main content

ook via edge kan ik ook niet opwaarden met mijn prepaid mob 

 

waarom lukt het prepaid opwaarderen niet.

ben al een uur bezig.

via chrome mozilla 

We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw

Krijg ik steeds te zien

Even een tel maatschappij bellen is schijnbaar niet een optie 

vreemd dit. Het lijkt inderdaad of je geen prepaid mag hebben.

 

 


kan ik iemand bereiken bij de kpn??

ik wil graag mijn telefoon prepaid opwaarderen

 


voor mijn prepaid moet ik zeggen

ik wil het graag via de computer doen

help!!

 


Hoi @kan niet opwaarderen, welkom op het forum! Ik heb even wat van je verspreide berichten samengevoegd. Het is niet handig om in verschillende topics je berichten te plaatsen. 

 

Ik begrijp uit je bericht dat het niet lukt om op te waarderen via de computer. Je hebt het geprobeerd met Chrome, Firefox en Edge. Je krijgt steeds de melding "We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw” te zien.

Je probeert het via deze pagina? Welke betaalwijze kies je daar? Ben je verder bekend met de Prepaid App voor op je telefoon? Daarin kun je ook opwaarderen, zou je dat eens willen proberen? En, tenslotte, zou je ook je forumprofiel willen invullen met naam, adres, 06-nummer en simkaartnummer? Dan kan ik hier ook even kijken of alles in orde is. 


dank u 

ja ik heb die pagina geprobeerd

ik heb via ing en via sns geprobeerd.

 

nee ik wil het niet via de prepaid app want ik betaal via de computer en niet via mijn telefoon.

 

 


dank u voor de hulp 

het is wel gelukt te betalen nu maar er staat nu niets bijgeschreven op mijn telefoon

Het is me nu gelukt op de gebruikelijke manier maar ben er alleen 3 uur mee bezig geweest

Waarschijnlijk was het niet gelukt als er niet iets is aangezet bij de KPN site

Ik was zelfs gewoon ingelogd. Inmiddels niet meer 

Het zou fijn zijn als ook op mijn telefoon het bedrag wordt bijschreven  ……….

 


Bovenste beste mijnheer Erik

Ik heb nog steeds niets op mijn telefoon bijgeschreven staan

Het zou fijn zijn als dat ook even gebeurd.

ik zie op mijn afschrift dat het laaste 2 cijfers van mijn tel nr niet vermeld staan

Dat komt waarschijnlijk omdat  316…… ingevuld staat en op de site kon alleen het 06….ingevuld worden Dat scheelt 2 cijfers 

met vriendelijke groet Yvonne

 


Dank u het is gelukt!

mvg Yvonne


Fijn dat het nu wel gelukt is, Yvonne! Het kan, nadat de betaling gedaan is via de website, soms eventjes duren voor dit volledig verwerkt is en het bedrag ook bijgeschreven staat op je telefoon.