Skip to main content

Ik kan niet opwaarderen. Als ik kies voor VISA, verschijnt eerst de melding dat het verzoek wordt verwerkt (nog zonder dat ik het kaartnummer en de CVC-code heb kunnen invoeren!), waarna de melding komt dat ik niet eenvoudig kan betalen en dit alleen met iDeal kan. Dat kan ik niet, want ik heb geen rekening bij een bank waarvan de lijst wordt getoond. Hoe kan ik alsnog opwaarderen door middel van mijn VISA-kaart?

Goedemorgen @LilyA en welkom hier op ons forum :)

Dit probleem is bekend en er wordt ook aan gewerkt zodat het straks weer mogelijk wordt om op te waarderen met je VISA. Momenteel kun je alleen opwaarderen middels opwaardeerbonnen, Ideal of PayPal. Hopelijk lukt het jou om op die manier alsnog je beltegoed op te waarderen! En uiteraard ook excuses voor het ongemak. 

 


Hartelijk dank voor het antwoord. Wat moet ik verstaan onder “straks”? De enige opwaardeermogelijkheid die ik her heb, is mijn VISA-kaart.


Hartelijk dank voor het antwoord. Wat moet ik verstaan onder “straks”? De enige opwaardeermogelijkheid die ik her heb, is mijn VISA-kaart.

Graag gedaan @LilyA

Helaas kan ik dit niet concreter voor je maken, hoe graag ik dit ook zou willen :( 


Vandaag ontving ik een e-mail met de melding dat er een antwoord is. Maar dat vind ik niet in deze chat.


Vandaag ontving ik een e-mail met de melding dat er een antwoord is. Maar dat vind ik niet in deze chat.

Wat voor mail heb je precies ontvangen en wat wordt hierin precies aangegeven @LilyA?


Logo KPN

 
 

 

 

Beste LilyA,

 

Het topic Opwaarderen Prepaid met Visa creditcard lukt niet is beantwoord door JanZ_.


Bekijk het antwoord hier.

Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten. Dit doe je op het forum zelf.
Klik op deze link om naar je favorieten te gaan. Als je niet ingelogd bent, moet je dat eerst doen. Klik daarna in het overzicht op de groene ster naast het topic om hem te verwijderen uit de favorieten.

Met vriendelijke groet,
Het KPN Forum team

 

Ah nu snap ik wat je bedoelt @LilyA!

Voor de meelezers proberen we altijd een zogenaamd 'best answer' te markeren. Dat had ik in jouw topic ook gedaan; als iemand dezelfde vraag heeft en via bijvoorbeeld Google gaat zoeken, dan is de kans aanwezig dat men bij dit topic uitkomt. Om die reden proberen we daar waar mogelijk dus een 'best answer' te markeren en omdat jij de topicstarter bent, ontvang je hiervan een mail. Het verandert inhoudelijk helaas niks aan het antwoord, het is nog steeds niet bekend wanneer het weer mogelijk is om op te waarderen met een Visa Creditcard, het spijt me.