Skip to main content

Bij opwaarderen wordt de pincode geweigerd. Ik heb wel een andere gsm  Zou dat de oorzaak kunnen zijn ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

Hi @tebe, wat jammer dat het niet helemaal goed gaat met het opwaarderen :slight_frown: Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan een screenshot willen plaatsen van de melding die je krijgt als je het probeert? Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, én je simkaartnummer, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

 


Inmiddels hulplijn gebeld.  Opwaardeercode veranderd… technische dienst ingeschakeld...medewerker zelf geprobeerd op te waarderen……. nada :sob: .  Ik heb toen de kpn prepaid app. gedownload. Dat werkte wel. Is dit opzet om mensen de app te laten  downloaden?


Nou zeg, wat een gedoe, en dan ook nog zonder dat het iets oplevert :disappointed_relieved:

Heel fijn dat het dan uiteindelijk wél lukt via de prepaid app, dan kan je nu in ieder geval weer opwaarderen! Dit is absoluut geen opzet, het levert ons helemaal niets op als je de app installeert en gebruikt :wink:  Als het op de ‘gewone’ manier niet meer goed werkt sinds je een nieuw toestel in gebruik hebt, acht ik de kans aanwezig dat dit er wel iets mee te maken heeft. Maar hoe en wat, daar heb ik geen idee van, zeker aangezien de technische dienst zich hier ook al over gebogen heeft en er niet uit is gekomen. Ik ben in ieder geval blij dat je een manier hebt gevonden om op te kunnen waarderen en hoop dat het op de ‘normale’ manier op een later tijdstip ook weer gaat lukken!


Ik ben er ook blij mee.

Dank je wel voor het reageren.


Graag gedaan hoor! Ik sluit hierbij het topic :relaxed: