Skip to main content

Opwaarderen via 1244 lukt niet doordat mijn bankgegevens moeten worden gecontroleerd

• July 18, 2023
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Opwaarderen via 1244 leidt tot de automatisch mededeling dat mijn bankgegevens worden gecontroleerd. en Dat duurt minimaal 5 werkdagen. Dat is onnodig ik heb beltegoed via 2GO gekocht. Ik heb opwaardeer cijfercode dus ik vraag me af welke bankgegevens er nu zo lang gecontroleerd worden??

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Mark Hakkens, welkom bij ons op het forum. Lukt het inmiddels wel om op te waarderen via die manier? Die 5 werkdagen zijn voorbij, dus je bankgegevens moeten nu dan gecontroleerd zijn als het goed is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 24, 2023

Wat is 2GO? Een website?

Online opwaarderen via 

http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Anders papieren bon bij tijdschriften handel, supermarkt, tankstation, ...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 24, 2023

@Jasper : probleem is inderdaad vandaag opgelost. Vreemd dat de bankgegevens 5 dagen lang gecontroleerd moeten worden terwijl de eenmalige betaling gewoon voldaan is. Bedankt voor  je reactie.

@PeterG : het ging om licentie2go.nl. Inderdaad rechtstreeks is veel eenvoudiger!

Jasper van KPN
Moderator

Gelukkig gaat het nu wel! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.