Skip to main content

Ik heb mijn telefoon met 20 euro opgewaardeerd,het is een nieuw prepaidkaartje , ik zie de20 euro niet op de telefoon staan , het is een 2 G netwerk,oude telefoon , dus ik moet het via de laptop regelen , er was 2,50euro bijgescheven maar die zijn nou op. De gratis 7,50 euro kan ik er ook niet opzetten.

De 20 euro zijn wel van de bank afgeschreven maar ik kan het niet meer terugboeken,heeft U de oplossing voor me.

Goedenavond @jo en lydia pisters! 
Als je Prepaid klant bij KPN wordt, krijg je van ons standaard € 10,- beltegoed. Het eerste gedeelte staat al op je simkaart: dat is €2,50. Het tweede gedeelte vraag je eenvoudig aan via MijnKPN: we leggen stap voor stap uit hoe je het extra tegoed kunt aanvragen. 

Daarnaast heb je een opwaardering van €20,- gedaan, die niet bijgeschreven is? Je kunt je tegoed op 2 manieren opvragen: SMS of bel & via de KPN Prepaid app

Als het beltegoed van €20 niet bijgeschreven is, dan wil ik graag meekijken: vul jij het 06 nummer en het simkaartnummer in jouw Forum profiel in? En laat je ook weten of het aanvragen van het extra tegoed gelukt is?