Skip to main content

hoi

Ik heb 9-8 een hussel voordeel abonnement voor mijn dochter gekocht.Maar omdat ik niet kan delen met mijn ex telfort abonnement wil ik het hussel voordeel opzeggen.Dit moeten we dan ook binnen de 2 weken bedenktijd doen. Dat is dus voor 28 augustus.

Mijn man heeft er 19 augustus over gebeld met jullie en alles zou worden stop gezet.Maar we komen er achter dat dit niet is gebeurt.Hoe kan dit? Ik wil graag per direct van dit abonnement af voor dat het te laat is en we er aan vast zitten..

Graag hierop een antwoord van jullie.

groeten sharon dielissen

Hallo @Joamke, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet gelukt lijkt! Ik zie in een notitie van 20 augustus het volgende staan: Klant heeft kidssim aangeschaft maar kan geen mb's delen. Komt omdat haar eigen abo nog van telfort is. Ze gaat orienteren of ze zelf ook naar kpn wil, anders zegt ze die kidssim misschien ook op.

 

Voor zover ik kan zien is de Kids Sim inderdaad nog niet opgezegd dus. Je zult helaas even opnieuw moeten bellen met 0800-0402. Ik kan via het forum geen opzeggingen/annuleringen aannemen. Excuses voor het ongemak!


Hoi

Vind heel erg jammer dat het telefoontje van mijn man nergens vermeld staat.als wij zelf niet allert zijn kan het dus gewoon fout gaan.

Zeer slechte zaak vind ik dit..kun jij niets aan doen maar ik vind dat hier wel aandacht aan kan worden besteed.zo ga je niet met klanten om..

Maar ik ga ze morgen bellen.

Bedankt voor het antwoorden

 

 


Begrijpelijk hoor! Is het inmiddels wel allemaal gelukt?


Hoi.

Nee nog niet..ik heb vorige week nog eens gebeld deze meneer heeft een email verstuurd naar de hogerehand maar daar heb ik nog steeds niets van gehoord.we balen hier wel van want onze dochter kan nu helemaal niets..


Ik zie het, wat irritant! Gelukkig ligt het nu wel bij de juiste afdeling hoor. Dus dat komt zeker weten in orde. Wat zou je dan graag voor je dochter willen? Ik twijfel een beetje wat ik daarin nog voor je kan doen. Wil je bijvoorbeeld een ander abonnement o.i.d?


Hoi.

Heel lief van je maar je kunt helaas niets voor ons betekenen.onze dochter gaat naar you phone..wij konden via jullie wel alles omgooien omdat we nu nog telfort hebben maar dat willen wij niet.we moeten en veel meer gaan betalen en glasvezel ligt bijna hier .dus helaas.ik hoop dat het snel geregeld wordt zodat you phone het kan regelen.

Maar toch bedankt


Geen probleem! Hopelijk is het snel geregeld allemaal.


Als het goed is moet het nu geregeld zijn.mijn dochter heeft bericht gehad dat het weer prepaid is.Nu alleen nog de 25 euro van de oversluit kosten. Die zouden we ook nog graag op onze rekening willen hebben.

Gr sharon


Die worden automatisch weer teruggeboekt en zou je inderdaad binnen een week of twee ook weer moeten hebben. Als dat niet zo is, weet je me te vinden!


Hoi

 

Kun jij mij vertellen op welk klanten nummer de prepaid sim kaart staat bij jullie


Zeker. Ik heb 'm onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel opgeslagen, @Joamke.