Skip to main content

Mijn vader is recent overleden en had net vorige week zijn beltegoed op zijn prepaid kaart verhoogd. Is dit over te zetten of te verrekenen met een ander KPN abonnement? Zie ook onderstaande item in het forum.

 

Hallo @RenevE , gecondoleerd met het verlies van je vader, veel sterkte daarmee.

Het prepaid-tegoed overzetten naar een bestaand mobiel abo kan niet.

Voorheen kon je wel je prepaid-tegoed behouden als je het omzette naar een mobiel abo, maar of dat nu nog geldt bij KPN weet ik niet zeker, bel voor alle zekerheid even met 0800 0402 of wacht de reactie van een moderator binnen dit forum af.

 


Hallo @RenevE. Nogmaals sterkte met het overlijden van je vader. Het is inderdaad nog altijd zo dat op het moment dat je een mobiel abonnement afsluit dat het tegoed van een KPN prepaid terug wordt gestort op de eerste factuur van je mobiele abonnement. Je betaalt op dat moment wel de aansluitkosten. Als ik je verder nog ergens mee zou kunnen helpen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en het hier te laten weten. 


Dank voor de reactie. Ik heb inmiddels een groot deel van het tegoed kunnen besteden bij mijn dochter die in een spelletje wat aankopen wilde doen waarbij ik via mobiel kon afrekenen, dat is volgens mij de makkelijkste en goedkoopste manier om het tegoed te besteden.


Blij om te horen dat er toch nog iets met het tegoed is kunnen doen. Mocht ik verder nog iets kunnen doen om vanuit KPN ondersteuning te bieden hoor ik het graag.