Skip to main content
Beantwoord

Overstappen van Jumbo Mobiel naar KPN Prepaid

• 25 februari 2025
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb vandaag met KPN klantenservice gebeld, omdat ik begrepen heb dat de stekker uit Jumbo Mobiel is getrokken en ik over wil stappen met oude nummer naar KPN Prepaid.

Het antwoord wat ik kreeg deed mij verbazen. Mijn nummer dat ik met Jumbo Mobiel gebruikte kon ik volgens de medewerker niet gelijk laten koppelen aan mijn nieuwe KPN Prepaid kaart. Ik zou eerst een abonnement moeten nemen voor minimaal 1 maand met gebruikmaking van mijn oude nummer van Jumbo Mobiel en dan te wisselen van abonnement naar Prepaid van KPN.

Het is mij niet duidelijk geworden waarom gezegd werd dat rechtstreeks nummerbehoud met KPN Prepaid kaart niet mogelijk was, vandaar ik hier deze vraag stel.

Beste antwoord door Francois

​@Pierre78 als je je abonnement via klantenservice omzet blijf je je huidige simkaart behouden.

dat wort naar een maand naar telefonisch contact omgezet naar een prepaid je moet er wel duidelijk aangeven dat je het om wil zetten naar prepaid

ik hoop dat je nu voldoende info hebt 

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 februari 2025

Ik wil mijn abonnement omzetten naar prepaid met behoud van nummer. Wat is de opzegtermijn van abonnement en welke tijd zit er tussen einde abonnement en starten prepaid ?

Admin: dubbele topics samengevoegd

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • 1080 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

​@Pierre78 als je je abonnement via klantenservice omzet blijf je je huidige simkaart behouden.

dat wort naar een maand naar telefonisch contact omgezet naar een prepaid je moet er wel duidelijk aangeven dat je het om wil zetten naar prepaid

ik hoop dat je nu voldoende info hebt 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3494 reacties
  • 25 februari 2025
Pierre78 schreef:

Het is mij niet duidelijk geworden waarom gezegd werd dat rechtstreeks nummerbehoud met KPN Prepaid kaart niet mogelijk was, vandaar ik hier deze vraag stel.

Vermoedelijk omdat Jumbo mobiel eigenlijk KPN prepaid is, en je moet via omweg Prepaid → Abo → Prepaid doen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27521 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi ​@Pierre78 . Welkom bij de KPN Community.  Je kunt denk ik het beste een terugbel afspraak inplannen en het laten regelen door een collega. 

Inplannen kan via: Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Reageer