Skip to main content

Ik heb per abuis twee prepaid internet bundels geactiveerd op de mobiele telefoon van onze zoon. Is er een mogelijkheid tot de-activatie?

Hoi @Master Tim, het is niet mogelijk om een aangekochte bundel te deactiveren. Maar omdat 2 bundels niet tegelijk actief kunnen zijn, kijk ik graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Ik heb daarvoor wel het mobiele nummer en het bijbehorende simkaart nodig. Deze kan je onder ‘persoonlijke opmerking’ in jouw forumprofiel zetten. Geef even een seintje als je dit hebt gedaan.


Hi Denise, de door jou opgevraagde informatie is geregistreerd.


Bedankt! Ik zie maar 1 bestelling voor een Onbeperkt Online bundel. Ook zie ik dat er maar 1 bundel actief is. Er lijkt dus niets aan de hand. 😊


Hi Denise, hierbij stuur ik jou de informatie vanuit de ‘SALDO’ SMS:

Beste klant, je hebt nu 0,00 tegoed. Dit is houdbaar tot 22 okt 2022. 
Je Onbeperkt Online promotie bundel vervalt op 15 mei 2022.
Je bel/sms bundel bevat nog 30,00 min/sms en vervalt op 15 mei 2022.
Je KPN data bundel bevat nog 1000,00 MB's en vervalt op 22 mei 2022.
Voor meer informatie: mijn.kpn.com. Groet, KPN

De data bundel 1GB kan onze zoon nu niet gebruiken. Die heeft een hogere internetsnelheid.

 

 


Hmm, vreemd. Ik zie deze bestelling niet tussen de bestellingen staan. Ook zie ik deze bundel niet tussen de rest van de bundels staan. Maar ik zie nu wel dat hij is toegevoegd aan het saldo.

De bundel kan ik niet deactiveren. Maar ik heb de kosten van deze bundel wel voor je vergoed. Ik heb deze vergoeding toegevoegd als beltegoed. Hier kan je op een later moment opnieuw de bundel mee kopen.