Skip to main content

Ik had gisteren de bundel onbeperkt internet gekocht en dag later deed hij geen ene bericht of website laden dus ik dacht ik kijk op de website van kpn bundels en er stond een telefoon nummer onder de onbeperkt internet bundel dus ik dacht dat je daar mee meer informatie mee kreeg maar hij had hem op nieuw gekocht. Is het mogelijk om het te annuleren ik heb daar niet mee gebruikt en gebeld 😅

Ik had gisteren de bundel onbeperkt internet gekocht en dag later deed hij geen ene bericht of website laden dus ik dacht ik kijk op de website van kpn bundels en er stond een telefoon nummer onder de onbeperkt internet bundel dus ik dacht dat je daar mee meer informatie mee kreeg maar hij had hem op nieuw gekocht. Is het mogelijk om het te annuleren ik heb daar niet mee gebruikt en gebeld 😅

Het snelste is morgen even de klantenservice bellen op 0800-0402, hun kunnen je precies vertellen of dit terug te draaien is.


Hoi @Ilyas Moerkens
Die bundel heeft een bandbreedte van max. 128 kbit/s, te laag voor veel dingen.

Een bundel die geactiveerd is kan niet worden verwijderd, ook niet door KPN. Je zal moeten wachten totdat die bundel vanzelf afloopt na 31 dagen. Er kan maar één bundel actief zijn, dus de 2e bundel staat in de wacht. Wat wel kan is het volgende: de 2e bundel kan worden vergoed als die bundel ongebruikt verloopt. Dan krijg je die kosten retour als beltegoed.

Neem tegen die tijd contact op met KPN op 0800-0402, die kunnen de (ongebruikte) bundel dan vergoeden als beltegoed. Bereikbaar op maandag - vrijdag van 8 tot 18 uur, zaterdag tot 17 uur.


Dat is niet waar mijn tweede bundel stond gisteren op 31 dagen nu 30 dagen


Dat is niet waar mijn tweede bundel stond gisteren op 31 dagen nu 30 dagen

Bel gewoon even de klantenservice, dan weet u het precies.


Dat is niet waar mijn tweede bundel stond gisteren op 31 dagen nu 30 dagen

Dat klopt, die 2e bundel loopt wel door maar wordt niet gebruikt. Hij zal ongebruikt verlopen.


Ok ik heb klantenservice gebeld en ik heb maar 2 euro erbij gekregen klopt dat?


Ok ik heb klantenservice gebeld en ik heb maar 2 euro erbij gekregen klopt dat?

Want op de website staat dat de bundel 2 euro kost maar in de app 9 euro?


Er zijn twee bundels "onbeperkt online", een dag- en een maand-bundel. Mogelijk heb je de verkeerde vergoed gekregen.

 


Er zijn twee bundels "onbeperkt online", een dag en een maand. Mogelijk heb je de verkeerde vergoed gekregen.

 


Sorry heb verkeerd gekeken maar dat veranderd niet dat ik alleen maar 2 euro heb gekregen 


Â