Skip to main content

Beste mensen,

zelfde probleem met verkeerde bundel, net willen bestellen Alles in 1 instap voor 9,99 en ik krijg Zorgeloos online voor 8,99met zeer traag internet. Deze heb ik niet gekozen. Hoe kan ik herstellen?

Hoi @C. Rijntjes, welkom op ons forum!
Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Hoe had je hem aangezet?

Helaas kunnen ook wij deze bundels niet uitzetten. Als de bundel afgelopen is kun je weer een nieuwe bestellen.

De zorgeloos online bundel is een bundel die automatisch verlengt trouwens, houd daar rekening mee!
Als je aan het einde van de maand niet genoeg beltegoed hebt gaat hij vanzelf uit en anders kun je hem ook uitzetten via de app of met snelcode 142*009#


Beste Thomas,

Ik heb deze via de app geactiveerd en tot 2x toe zorgeloos online gekregen. Ik dacht de eerste keer dat het mijn fout was, maar de 2e keer kreeg ik weer de verkeerde bundel.


Ah dat is balen! Ik kijk graag even mee!
Het lastige hier ook is dat je maar een bundel tegelijk kunt hebben. Pas als de lopende bundel afgelopen is kun je een andere gebruiken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Dank voor je hulp, maar zo te lezen is er weinig aan te doen, dat maak ik op uit je woorden. Ik zal mij voor de zekerheid  afmelden voor zorgeloos online en via de website een nieuwe bundel bestellen. Via de app heb ik 2x de verkeerde gekregen, dus zo bestel ik niet meer. 


Ik moet hier nog wel even aan toevoegen dat je beter kunt wachten tot de bundel afgelopen is want anders kan het zijn dat je beide in rekening gebracht kan krijgen en je er maar eentje kunt gebruiken.
Als je wilt kan ik dat voor je checken en de dubbele bundel vergoeden.


Beste Thomas

ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.


Bedankt voor je gegevens @C. Rijntjes, ik heb het beltegoed voor de dubbele bundels teruggestort. Dit is als beltegoed toegevoegd aan je nummer!


Dankjewel 🙏🏻