Skip to main content

Prepaid (3in1) USIM, Prepaid
kan ik op deze prepaidkaart wel via MB's delen op internet?
ik heb op mijn eigen mobiel 50Gb en deel al een aantal MB's met de mobiels van mijn kinderen. Ik heb een sos alarm apparaatje gekocht met een noodknop voor mijn vrouw die ernstig ziek is. Werkt op een prepaidkaart en kan ingesteld worden op wifi. 
Is het prepaid kaartje van € 4,99 geschikt hiervoor?

Volgens mij kunt u geen mb's delen met een prepaid toestel. Het goedkoopste abbonement is denk ik duurder dan een prepaid kaartje waar je per MB voor betaald. Dat sos apparaat zal toch niet continu verbinding maken?

Sterkte met de thuissituatie in ieder geval.


Als je alleen thuis dat alarmapparaatje gebruikt heb je wifi en dus helemaal geen mobiel internet via abonnement of prepaid nodig.

 

Is het prepaid kaartje van € 4,99 geschikt hiervoor?

 

Ja. Je zult echter wel BELTEGOED moeten storten en daar dan weer een internetbundel van aan te schaffen om internet te laten werken met Prepaid. Zo'n bundel is max. 31 dagen of tot ie op is. Dan stopt internet en dien je wéér internetbundel van je BELTEGOED aan te schaffen.

Via de website kun je ook apart internetbundels aanschaffen, maar er moet óók beltegoed op het nummer staan.

Prepaid is een solitair product waar geen MB's naar en van gedeeld kunnen worden.


Volgens mij kunt u geen mb's delen met een prepaid toestel. Het goedkoopste abbonement is denk ik duurder dan een prepaid kaartje waar je per MB voor betaald. Dat sos apparaat zal toch niet continu verbinding maken?

Sterkte met de thuissituatie in ieder geval.

Inderdaad!

Als tip zou ik dan @dyts nog meegeven om het simkaartje op het bonus tarief te zetten, dat kan je gratis doen: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Bij elke opwaardering krijg je dan een mooi bedrag aan gratis beltegoed, die je niet kan gebruiken om bundels te kopen, maar wel voor internet per mb, waardoor je dus netto een stuk minder betaalt per mb, door het gratis bonus te goed wat je krijgt.

Voor zo een apparaat heb je ook geen bundel nodig, dus is in dit geval wel gunstig voor jou.


Reageer