Skip to main content

Ik probeer mijn prepaid abo te activeren maar dit lukt niet kunnen jullie dit voor mij doen

 

Hoi @Dieburg , activeren lukt jou alleen als je in Nederland bent, verbonden met het KPN netwerk.

Plaats jouw gegevens in jouw forumprofiel en zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Dan kan een moderator dit op afstand uitvoeren.


Heb je de gevraagde gegevens ingevuld @Dieburg ? Dan kijk ik of een moderator dit kan uitvoeren.


Ja heb ik gedaan


@Dieburg Welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee. Betreft dit een onlangs aangeschafte prepaid of heb je deze al een tijdje in gebruik? 


Wel aangeschaft maat nog nooit gebruikt. Alleen nog niet nodig gehad 

 

 

 


Ah dat verklaart het één en ander. Deze prepaid is niet meer actief en inmiddels beëindigd. Er moet wel activiteit zijn op zo'n kaartje eens in de zes maanden anders vervalt dat nummer. Ik kan hem dan ook niet meer activeren vrees ik.


Ok thx dan moet ik een nieuwe kopen

 


Ai, jammer. Daar had ik niet aan gedacht 😁.
Ik nam aan een nieuwe prepaid simkaart die niet-geactiveerd was meegenomen.


Ik ook niet ik dacht die kan je gewoon bewaren

 


De nummers zijn nogal schaars @Dieburg dus ze blijven niet onbeperkt houdbaar vrees ik. Sorry dat ik dit even niet kan oplossen voor je. Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust hoor!