Skip to main content
Antwoord

Prepaid activeren: meegenomen naar Zweden

• November 21, 2022
  • 7 reacties
  • 47 keer bekeken

Marco Spanhaak
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo KPN,
Heb een nieuw pre-paid kaartje gekocht en meegenomen naar Zweden maar heb wat moeite om hem te activeren hier.
Kunnen jullie mij helpen?
Hartelijk dank!

Marco.

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Marco Spanhaak 

Een prepaid simkaart kan je zelf inderdaad alleen activeren als je in Nederland bent en direct met het KPN netwerk verbonden bent. Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan kan ik een seintje aan de moderators geven.

Admin edit:

Let op: je kunt jouw simkaart alleen activeren in Nederland. Ga je naar het buitenland? Zorg dan dat je jouw simkaart activeert vóór vertrek. Activeren vanuit het buitenland is niet meer mogelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 21, 2022

Hallo @Marco Spanhaak 

Een prepaid simkaart kan je zelf inderdaad alleen activeren als je in Nederland bent en direct met het KPN netwerk verbonden bent. Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan kan ik een seintje aan de moderators geven.

Admin edit:

Let op: je kunt jouw simkaart alleen activeren in Nederland. Ga je naar het buitenland? Zorg dan dat je jouw simkaart activeert vóór vertrek. Activeren vanuit het buitenland is niet meer mogelijk.

Marco Spanhaak
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2022

Ah, ja heb mijn simkaartnummer en 06 nummer toegevoegd aan mijn profiel. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 21, 2022

Ok @Marco Spanhaak , seintje gegeven aan de mods. Hopelijk ben je snel aan de beurt.

Marco Spanhaak
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2022

Dank je wel!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Marco Spanhaak Ik heb de simkaart voor je geactiveerd! Als het goed is zou je de simkaart moeten kunnen gebruiken :-) . 

Marco Spanhaak
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2022

Werkt prima, dank voor je hulp Remco!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Top! Dan wens ik je veel plezier in Zweden Marco en post gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen betekenen!