Skip to main content

Hallo, hoe activeer ik een prepaid kaart vanuit België?

Dat gaat niet @ml dc . Jij kan dat alleen in Nederland, direct verbonden met het KPN netwerk.

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel. Gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN. Meld je hier terug als je dat gedaan hebt, dan geef ik een seintje aan de moderators. Die activeren de sim dan op afstand.


ik heb mijn gegevens net aangevuld


Ok @ml dc , even geduld dan. Ik heb ze een seintje gegeven.


Hoi @ml dc, en welkom hier op ons forum :)

Ik ben meteen even met je mee gaan kijken en de simkaart is al actief! Ik vermoed dat nu je in België bent, je toestel even uit - en aan moet zetten. Laat je me weten of je hierna verbinding hebt?


Kan u ook zien of er mobiele data staat ingeschakeld voor mijn prepaid kaart? Ik gebruik de simkaart namelijk voor een gps tracker horloge en daarvoor heb ik blijkbaar mobiele data nodig

 


Kan u ook zien of er mobiele data staat ingeschakeld voor mijn prepaid kaart? Ik gebruik de simkaart namelijk voor een gps tracker horloge en daarvoor heb ik blijkbaar mobiele data nodig

 

Yes, dat staat gewoon ingeschakeld. Er is ook saldo dus mijn eerste inschatting is dat we dit moeten zoeken in de (APN) instellingen. Ik heb aan deze kant een kleine aanpassing gedaan zodat alles hier in ieder geval goed staat; kun je eens kijken of je nu ook verschil merkt?


Het kan trouwens zo zijn dat je je toestel nog even uit - en aan moet zetten @ml dc


Hallo, het lukt me steeds niet om op mobiel netwerk te komen vanuit België met de kpn prepaid kaart. .. Ik heb geprobeerd met een andere simkaart in het toestel en die lukt wel, dus het ligt niet aan het toestel.


Bedankt voor de terugkoppeling @ml dc :)
Wat me niet helemaal duidelijk wordt; je geeft aan dat je een andere simkaart in je toestel hebt geprobeerd en dat het dan wel werkt. Bedoel je dan een ander telefoontoestel? Omdat je eerder aangaf dat je de simkaart gebruik voor een GPS  tracker horloge. Mijn vermoeden vanaf hier is dat we het moeten zoeken in de hoek van de instellingen van dit GPS tracker horloge.