Skip to main content

Hi, ik ben in het buitenland en had mijn prepaid kaart niet geactiveerd voor vertrek. Ik kom er nu helaas achter dat ik dat beter wel in nederland had kunnen doen. Ik lees een moderator zou ermee kunnen helpen maar heb geen idee hoe ik met een moderator in contact komt. Zou iemand mij kunnen helpen??

Hoi @Jaffy 

Welkom op de community van KPN.

Het is weekend en dan zijn er minder moderatoren beschikbaar op de community, dus dan kan het langer duren voordat je aan de beurt bent.
Daarnaast is de telefonische klantenservice van KPN, pas op maandag weer bereikbaar.

Een moderator komt vanzelf langs jouw topic, en zal het dan gaan behandelen.
Zorg er wel alvast voor, dat je forum profiel volledig ingevuld is, met in het veld persoonlijke opmerkingen het simkaartnummer van jouw prepaid (staat op de achterzijde van de simkaart of het plastic deel waar je de simkaart uitdrukt).
Klik op je avatar (naast “stel je vraag”) > Mijn Profiel > Bewerk Profiel.

Mocht een moderator je maandag nog niet geholpen hebben, bel dan even met een andere telefoon (van een mede reiziger of een vaste telefoon) naar de klantenservice van KPN.

Telefoonnummer vanuit het buitenland:

  • 0031-612001200 (Vanaf een vast telefoon)
  • +31-612001200 (Vanaf een mobiele telefoon)

Bel je met een Nederlands mobiele telefoonnummer binnen de EU naar de klantenservice, dan vallen de belminuten binnen de bel bundel of onbeperkt bellen.
Vanaf een vaste telefoonlijn zijn er altijd gesprekskosten.

Bereikbaarheid klantenservice:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag Gesloten

Hallo @Jaffy, hier is dan een KPN moderator. Als jij een topic aanmaakt, dan zullen indien nodig moderators reageren. De simkaart is nu voor jou geactiveerd. Wellicht dat je nog het toestel dient te herstarten voor een goede werking. 

Wens je een fijn verblijf in het buitenland! 


Reageer