Skip to main content

Goedemiddag,

Ik had de KPN prepaid app gekoppeld aan mijn telefoon nummer en kon daardoor alles in de app zien.
Nu vraagt de app weer om mijn mobiele nummer om een verificatie code te kunnen sturen. Als ik dat gedaan heb ontvang ik netjes een verificatie code maar als ik die invul dan gaat de app weer naar het begin scherm terug waarop je het 06 nummer moet invoeren. 

Ik heb de app al een keer verwijderd en daarna opnieuw op mijn telefoon gezet maar dat werkte niet.
Hebben jullie een oplossing?

Bedankt!

Ha @MikLet, welkom! Wat onhandig dit zeg 😞. Goed dat je zelf al geprobeerd hebt om de app te verwijderen, maar jammer dat dit niet de oplossing was. Wil je je 06-nummer in jouw forumprofiel zetten? Daarnaast ben ik benieuwd welke telefoon je hebt en op welke Android of iOS versie die draait. Ik ga het dan uit laten zoeken voor je!


Beste Marcia,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het telefoon nummer ingevuld bij ‘Persoonlijke opmerkingen’. Ik zag geen veld waar ik het telefoon nummer anders kon invullen. Als het ergens anders moet dan hoor ik dat graag van je.

Mijn telefoon is een Samsung Galaxy J6 met Android versie 10 erop. Volgens mij moet dit goed zijn aangezien de app het ook altijd heeft gedaan hierop.

Ik hoor graag van jullie.
Dank je wel!


Helemaal goed zo! Ik ga het doorgeven en er wordt binnen een aantal werkdagen contact met je opgenomen. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?


Werkt het inmiddels, @MikLet?