Aha. Ik zat al te denken. Bij een Unlimited abonnement kan je € 7,50 korting krijgen. Maar dat hoef je niet aan te vragen. En dan nog: als je een oude Nokia hebt waar geen apps op geïnstalleerd kunnen worden, wat moet je dan met een Unlimited abonnement 🤡
Heb je misschien iemand anders in je huishouden die een smartfoon heeft?
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Dit gaat inderdaad via de Prepaid KPN app, dus hopelijk is er iemand in je omgeving met een smartphone. Ik zie echter net als RBxx dat de website nog online is waarmee je het via de laptop kan doen, heb je dit ook geprobeerd?
ben nog in het bezit van een oude nokia. daar kan de app niet op. krijg dus ook de 7,50 euro niet aangevraagd.
Bladzijde 1 / 1
Welke € 7,50 bedoel je?
De 7,50 euro beltegoed die je extra krijgt bij een nieuwe simkaart. Dat moet via de app. Maar op een oude nokia kan geen app.
Aha. Ik zat al te denken. Bij een Unlimited abonnement kan je € 7,50 korting krijgen. Maar dat hoef je niet aan te vragen. En dan nog: als je een oude Nokia hebt waar geen apps op geïnstalleerd kunnen worden, wat moet je dan met een Unlimited abonnement 🤡
Heb je misschien iemand anders in je huishouden die een smartfoon heeft?
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Dit gaat inderdaad via de Prepaid KPN app, dus hopelijk is er iemand in je omgeving met een smartphone. Ik zie echter net als RBxx dat de website nog online is waarmee je het via de laptop kan doen, heb je dit ook geprobeerd?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.