Skip to main content

Ik heb sinds een dag een nieuwe kpn prepaid app, maar ik krijg deze melding. Al 3 keer de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Deze melding blijft komen. Had ook een internet bundel besteld, deze kan ik nu niet meer zien.

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reactie aangemaakt

 

Hi @Marije10 welkom op ons KPN forum. Kan je mij vertellen welke versie van Android je op je toestel hebt? Sinds de laatste update is deze app alleen maar te gebruiken voor gebruikers van Android 5.1 en hoger. Heb je ook deze versie in gebruik? Zo ja, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

 

 


Ook bij mij werkt de nieuwe versie van de Prepaid app niet. En ik heb Android 6. Dus hoger dan 5.1 werkt ook niet! Wat moet ik nu doen?


Hi @Hubert Koniuszek had je de app al een keer verwijderd en opnieuw gedownload?

 

 


Heb ik al een paar keer gedaan. Net weer opnieuw gedaan en nu werkt het weer.

Dank u


Fijn dat het nu werkt @Hubert Koniuszek :) @Marije10 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


Reageer