Skip to main content
Antwoord

Prepaid app werkt niet

• December 9, 2019
  • 4 reacties
  • 733 keer bekeken

De prepaid app werkt kan moe t in mijn overzicht kijken en mijn verbruik weet ik ook niet 

Graag dan oplossen dit is de zoveelste keer laatst net een bundel gratis gekregen en nu begint het weer dat het niet werkt 

Mvg Tineke 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Tineke R. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je het verbruik niet kan bekijken in onze app. Sinds de laatste update zijn hier inderdaad problemen mee. In het topic ‘Problemen KPN Prepaid app sinds update’ lees je hier meer over. Kan je het verbruik inmiddels weer inzien ervaar je nog steeds problemen met onze app. Zo ja, laat dan je mobiele nummer en simkaart nummer achter op het KPN Forum profiel. Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2019

Hoi @Tineke R. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je het verbruik niet kan bekijken in onze app. Sinds de laatste update zijn hier inderdaad problemen mee. In het topic ‘Problemen KPN Prepaid app sinds update’ lees je hier meer over. Kan je het verbruik inmiddels weer inzien ervaar je nog steeds problemen met onze app. Zo ja, laat dan je mobiele nummer en simkaart nummer achter op het KPN Forum profiel. Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2019

Ik kan weer mijn gebruik in zien hopelijk blijft het zo !!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat je het verbruik weer kan inzien. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2019

Doe ik bedankt