Skip to main content

Hallo,

Voor de zoveelste keer werkt de app weer niet!

Vanmorgen opgewaardeerd en dat ging goed .

Even daarna wilde ik een bundel kopen en had de bundel aangeklikt en moest ik op verder klikken en floep de app sluit vanzelf. Later nog maals geprobeerd maar krijg alleen het logo van de app..nu nog steeds. Baal er wel van! Hele dag niet bereikbaar kunnen zijn via internet. Dit is al de 3de keer dat me dit over komt! Hoe kan ik zonder app wel een bundel activeren? 

Mvg JTimmer

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Gebruik je de prepaid app of mijn KPN (app)? Met beiden kun je een bundel kopen. Werkt de ene niet probeer de ander.


Of middels een code zie deze pagina. Let wel op de verschillende snelheden.

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm


Friesian,Ik heb beide apps maar in de kpn app kan ik geen bundels bestellen. Inmiddels wel via de kpn app bundel besteld. Alleen kan ik nu mijn verbruik niet inzien.

Galdor68 ,

Bedankt voor de link! Had er ook al naar gezocht maar kon het niet vinden!😃👍

Kan hier alleen maar een bundel kopen.

Aangezien ik net opgewaardeerd had, geen zin om weer te gaan kopen. Via kpn app inmiddels wel gelukt .👍


Beste @jessy1970, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat je al goede adviezen hebt gehad. Overigens: als je een bundel koopt met de codes, dan gaat dit ook gewoon van je tegoed af. Ik ga in ieder geval je melding intern doorzetten, zodat we er naar kunnen kijken!