Sinds gisteren werkt mijn prepaid app niet meer. Ook na herinstallatie krijg ik alleen het welkomst scherm. Ook bij mijnkpn krijg ik geen overzicht te zien. Ja, ik kan mijn tegoed zien via een sms naar 1266. Maar ik vind dat de app het gewoon moet DOEN!
Er is een storing en onderhoud.Â
Hoi
Hallo Jasper,
Ik gebruik de iPhone 6s, en kom niet verder dan :
Â
kpnprepaid versie: 2.3.4.(1)
Software versie: 14.7.1
Â
Ik heb precies hetzelfde al een paar dagen. Ik heb een iPhone 11 Pro en die is vorige week geüpdatet naar IOS 15. Geen idee of die update er iets mee te maken heeft. Ik heb gisteren gechat met een KPN-medewerker en die zou er een melding van maken. Hopelijk wordt het dus door KPN opgepakt en opgelost.
Dank je
Verschillende keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat. Ik heb de indruk dat KPN de prepaid gebruikers zo tot een abonnement wil bewegen.
Nee, het is geen trigger om jullie richting een abonnement te bewegen…Â
Maar wel…. :Â
Â
Op dit moment is dit een bekend probleem, waarbij de prepaid app niet goed opstart op een iPhone. De ontwikkelaars bij KPN zijn hier al mee bezig, hopelijk wordt het snel opgelost.
Opwaarderen via de app kan op dit moment daardoor ook niet, maar dat moet nog wel lukken als je het bijvoorbeeld via de website doet:Â Prepaid opwaarderen.
De oorzaak is gevonden en moet via een update via de App Store worden uitgerold. Als die update beschikbaar is zal de app weer goed kunnen starten. De vraag is vooral wanneer de update beschikbaar zal zijn, de verwachting is in de loop van volgende week.
Het opnieuw installeren van de app helpt in dit geval niet inderdaad
Hoi
Alles werkt weer als vanouds. houden zo
prepaid app werkt.
maar…… nu wil ik een bundel kopen via mijn beltegoed, kom ik er niet doorheen.
Ik kom bijna tot afronden en dan krijg ik het bericht: FOUT, Oeps er is iets misgegaan.
help
Speelt dat op dit moment nog steeds
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.