Ik zou graag het Prepaid Bonustarief willen aanzetten op een telefoon(nummer) zonder internet. Ik kan met deze telefoon dus geen app installeren.
Hoe krijg ik dit voor elkaar. Kan een moderator mij hiermee helpen?
Ik zou graag het Prepaid Bonustarief willen aanzetten op een telefoon(nummer) zonder internet. Ik kan met deze telefoon dus geen app installeren.
Hoe krijg ik dit voor elkaar. Kan een moderator mij hiermee helpen?
Hoi
Naar mijn weten, kan dit echt alleen via de app. Ik ga dit voor de zekerheid ook nog voor je navragen want ik ben er niet 100 procent van overtuigd dat dit enkel en alleen via de app kan. Zodra ik meer weet, kom ik hier bij je op terug!
Hallo Jan,
Bedankt voor de reactie. Ik las in een post van drie jaar terug dat iemand dezelfde vraag had en dat dit zonder problemen door een moderator hier was aangezet voor deze persoon.
Ik verneem graag wanneer er meer bekend is.
Goedemorgen
In het verleden deden we dit ook wel via deze Community, dat klopt helemaal hoor. Sinds een tijdje pakken we dit soort individuele cases niet meer op via deze weg, het spijt me. Om dit alsnog te activeren, kun je hiervoor een belafspraak maken. Een andere optie is om dit via Facebook of X te regelen. Hopelijk weet je hiermee wat je opties in dit geval zijn!
Ik heb zelf al gebeld met de klantenservice. Deze gaf aan dat ze me niet konden helpen en dat het een idee was om hier een post aan te maken aangezien de moderators hier (volgens de klantenservice medewerker) vaak meer bevoegdheden/mogelijkheden hadden.
Als ik een belafspraak maak krijg ik dan een andere afdeling aan de lijn die me wel kan helpen? Of krijg ik dan weer de klantenservice die me naar het blijkt niet kan helpen.
En via Facebook kunnen ze me dan wel helpen (andere afdeling dan ofzo)?
Het wordt voor een telefoongebruiker zonder smartphone wel heel ingewikkeld gemaakt...
Ongetwijfeld goed bedoeld van mijn collega die je hierover hebt gesproken maar toch ook niet helemaal de bedoeling
Ook uw collega's van Facebook konden dit niet voor mij in orde maken, maar gaven de volgende tip.
Het is uiteindelijk gelukt door de app op een andere smartphone te verwijderen en opnieuw te installeren met dit nummer, het bonustarief aan te zetten en de app (met dit nummer) weer te verwijderen.
Wat onhandig toch dat er zo vaak verplicht een app gebruikt moet worden en dat dit niet met een persoonlijk contact anders lijkt te kunnen. Voor nu viel het te regelen met een andere smartphone, maar er zijn er toch genoeg die niet iemand om zich heen hebben die een smartphone heeft en hiermee wil helpen.
In elk geval vriendelijk bedankt voor de vlotte reacties.
Mooi om te lezen dat het uiteindelijk is gelukt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.