Bundel gebruik wordt niet bijgehouden in de app, zeer storend heb al geel lang KPn prepaid maaa overweeg nu als tegoed opis over testappen naar andere provider, KON doe hier iets aan.
Bundel gebruik wordt niet bijgehouden in de app, zeer storend heb al geel lang KPn prepaid maaa overweeg nu als tegoed opis over testappen naar andere provider, KON doe hier iets aan.
Tekst is wat rommelig maar de bedoeling is dat er aandacht komt van KPN om de prepaid app goed te laten werken helaas houdt hij bij mij mijn dagelijks gebruik van de bundel niet bij.
Hallo
Met de Prepaid app van KPN kan je:
bron:
Hi
Kom je verder met het advies van Noordzee hierboven? Zo niet, kan je specifieker uitleggen (liefst samen met voorbeelden en screenshots) waar je tegen aan loopt in de Prepaid app? Alle details zijn welkom, dan kunnen we het signaal meenemen.
Het aftellen van de verbruikte dagen (van de 31 dagen bundel) wordt niet bijgehouden en vooral de hoeveelheid data is niet bijgehouden pas na aan/uitzetten IPhone harde reset is het weer bij, vind dit storend.
Beltegoed is nog niet zo’n probleem dat is op te vragen eventueel maar kan ik ook data tegoed opvragen en hoe?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.