Skip to main content

Hallo!

Ik heb vanochtend een Prepaid Dagbundel (van 1GB) geactiveerd, maar deze werkt niet. Als ik mijn mobiele data aanzet kan ik geen gebruik maken van het internet (of apps die wifi nodig hebben). Doe ik iets fout of kan hier iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt!

Heb je toevallig al een ander internet (maand) bundel geactiveerd? Heb je gecontroleerd of de dag bundel ook echt actief je?


Bedankt voor je reactie!

Ik heb verder geen bundels geactiveerd (maak normaal altijd gewoon gebruik van wifi) en ik heb een sms'je gekregen dat ik gebruik kan maken van de bundel, dus dat zou het denk ik ook niet moeten zijn...


Oke! Als je mobiele data inschakelt zie je dan ook het 4G logotje boven op je beeld te voor schijn komen?

Soms wilt het wel helpen als je toestel even aan en uit doet

Anders zal je echt even moeten wachten tot een KPN Moderator je verder helpt.


Toestel aan en uit doen heb ik idd al geprobeerd :)

Maar nee er komt geen 4G logo te staan! Dat vond ik ook al gek, maar weet ook niet wat ik er aan kan doen.

In ieder geval heel erg bedankt!


Hoi @Anna137, mogelijk dat er dan aan onze kant iets niet goed staat. Snelste is om even te bellen met 1200. Of ik kan het ook nakijken., Zou je dan jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer en simkaartnummer? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Toestel aan en uit doen heb ik idd al geprobeerd :)

Maar nee er komt geen 4G logo te staan! Dat vond ik ook al gek, maar weet ook niet wat ik er aan kan doen.

In ieder geval heel erg bedankt!


Dan ligt daar het probleem…. Heb je weleens mobiel internet via de KPN klantenservice laten uitschakelen? want dan moet je het eerst weer laten inschakelen.

Als je het zelf via je smartphone aan en uit hebt gedaan, dan hoort dat niet zo te zijn. Ben wel benieuwd of je de simkaart in een ander toestel kan stoppen en kijken of het dan wel werkt.


Hi @Bart_Z 

Ik heb deze gegevens toegevoegd (al ben ik niet helemaal zeker over mijn simkaartnummer). Ik hoop dat dit helpt! :)



Dan ligt daar het probleem…. Heb je weleens mobiel internet via de KPN klantenservice laten uitschakelen? want dan moet je het eerst weer laten inschakelen.

Als je het zelf via je smartphone aan en uit hebt gedaan, dan hoort dat niet zo te zijn. Ben wel benieuwd of je de simkaart in een ander toestel kan stoppen en kijken of het dan wel werkt.

Nee dat heb ik niet eerder gedaan. 

Jij denkt dat het dan aan het toestel zelf moet liggen?



Dan ligt daar het probleem…. Heb je weleens mobiel internet via de KPN klantenservice laten uitschakelen? want dan moet je het eerst weer laten inschakelen.

Als je het zelf via je smartphone aan en uit hebt gedaan, dan hoort dat niet zo te zijn. Ben wel benieuwd of je de simkaart in een ander toestel kan stoppen en kijken of het dan wel werkt.

Nee dat heb ik niet eerder gedaan. 

Jij denkt dat het dan aan het toestel zelf moet liggen?


Nou ja, je hebt geen 4g logo, dus of je bereik is heel slecht (lijkt me stug) Of mobiel internet staat uit op je smartphone of in het netwerk van KPN.

Op je smartphone kan je het makkelijk controleren, door 'mobiele gegevens’ aan te klikken, dat word dan als het goed is blauw gekleurd op een Android smartphone.


 


Nou ja, je hebt geen 4g logo, dus of je bereik is heel slecht (lijkt me stug) Of mobiel internet staat uit op je smartphone of in het netwerk van KPN.

Op je smartphone kan je het makkelijk controleren, door 'mobiele gegevens’ aan te klikken, dat word dan als het goed is blauw gekleurd op een Android smartphone.

Mobiele gegevens wordt inderdaad wel blauw, maar het 4G logo verschijnt vervolgens niet. Gek dit! :/


Data stond inderdaad uitgeschakeld. Dit heb ik nu aangezet. Het gaat nu werken. Zo niet, zet dan je toestel nog even uit en weer aan. 


Yes, hij doet het! Enorm bedankt allemaal! :D


Graag gedaan. :)