Skip to main content
Beantwoord

Prepaid geblokkeerd om administratieve redenen. Kan ik in de winkel een nieuwe halen?

  • 11 August 2024
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Kan ik in de winkel een nieuwe simkaart halen daar deze door administratieve redenen geblokkeerd is. Ik kon wel opwaarderen. Ik lees over verouderde simkaarten. Misschien is dit de reden.

Hallo @Ckvdh 

 

Als het een oude simkaart is dan zal dat waarschijnlijk de reden zijn dat hij niet meer werkt.

Je kan inderdaad in een KPN winkel een nieuwe simkaart halen.

Andere optie is er aan te vragen via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00)


Hallo @Ckvdh ,

Zodra een simkaart geblokkeerd wordt doordat die zes maanden niet meer is gebruikt, wordt de simkaart geblokkeerd. Je hebt dan nog precies 90 dagen om jouw simkaart te redden door een opwaardering. 

Het is inderdaad ook mogelijk dat jouw simkaart onlangs geblokkeerd is omdat het kaartje te oud was voor de nieuwste technologie. 
 

Het snelste heb je inderdaad een nieuw kaartje door deze in een KPN-winkel op te halen. Alternatieven zijn bellen naar 0800-0402 (morgen weer daarvoor open vanaf 8.00) of een nieuw simkaartje aanvragen op deze website: 

https://www.kpn.com/service/ugs/simkaart-e-sim-pukcode

 


Beide bedankt. Deze antwoorden gaven niet de oplossing.

 

uiteindelijk via andere telefoontjes ben ik gesprek gekomen met iemand van KPN.

Het is onbegrijpelijk hoe dit gebeurd is. Totaal onterecht.

Maar is opgelost.

 

ik wil dus daarom laten weten dat het niet aan jezelf kan liggen maar dat KPN ook fouten maakt.


Reageer