Skip to main content

Ik krijg op mijn prepaid mobiele nummer de melding:

 

Niet aangemeld bij netwerk

 

Op  21 maart 2022 heb ik met 10 EUR opgewaardeerd.

Admin: telefoonnummer uit openbare post verwijderd i.v.m. privacy

En als u de simkaart er uit haalt en weer opnieuw inlegd ook niet ?

PS: via de 3 groene stipjes rechtsonder kunt u uw tel.nummer in uw bericht aanpassen. het blijft een openbaar forum. 😉


 Simkaart eruit halen en opnieuw plaatsen levert dezelfde melding.


Hoi @MarcelPL, welkom bij ons op het forum. Heb je dit met alle toestellen, of alleen bij een specifiek toestel?

Is het een nieuw prepaid nummer of een al bestaand nummer? Als het een bestaande is, hoe vaak wordt deze gebruikt?

Kan je ons meer vertellen over de situatie? Dan kunnen we met je meedenken.


Zoals Ik al schreef krijg op mijn prepaid mobiele nummer deze melding:

Niet aangemeld bij netwerk

Op  21 maart 2022 heb ik met 10 EUR opgewaardeerd.

Sinds het opwaarderen heb ik de mobiele nauwelijks gebruikt.

Ik las iets over het stoppen met ?G per 30 maart. Heeft het daar soms mee te maken?


@MarcelPL Dat betreft het 3G netwerk. Heb je soms nog een (heel) oud toestel, want het zou 4G gewoon aan moeten kunnen. In dit topic lees je er alles over KPN gaat van 3G naar 4G in maart 2022, wat betekent dit voor jou? | KPN Community

Is jouw tegoed wel bijgeschreven op je mobiel, dit kun je controleren door   *101#   te bellen.


Het is inderdaad een oud toestel.  Ik ga lezen.


modelnummer SM-G355HN


Als mijn telefoon niet meer geschikt, hoe krijg ik mijn dan beltegoed terug?


Hallo @MarcelPL 

 

modelnummer SM-G355HN

Die telefoon is i.d.d. niet geschikt voor 4G.

Je kan kijken of je dat toestel in kan stellen op 2G of GSM, als het toestel dan wel kan aanmelden op het netwerk dan zou je nog moeten kunnen bellen.

 

Als mijn telefoon niet meer geschikt, hoe krijg ik mijn dan beltegoed terug?

Door de simkaart in een telefoon te stoppen die wel 4G ondersteunt kan je het tegoed gewoon opgebruiken.

De enige manier om het tegoed terug te krijgen is om de pre-paid om te laten zetten naar een abonnement, maar ik vermoed dat jij dat niet wil.