Skip to main content

Hallo, 

Ik heb een nieuwe telefoon. Hoe kan ik prepaid overzetten naar de nieuwe telefoon en hoe moet ik mijn nummer behouden?

Hij zegt dat ik niet aangemeld ben bij een netwerk, hoe doe ik dit?

 

Alvast bedankt!

 

Admin: titel aangepast i.v.m. de vindbaarheid

Hallo @AmarinsB 

Hoe kan ik prepaid overzetten naar de nieuwe telefoon en hoe moet ik mijn nummer behouden?

Haal de simkaart uit je oude toestel en stop hem in het nieuwe toestel, dat is alles.

Als de simkaart niet past in het nieuwe toestel, kan je hier Prepaid vervangende simkaart aanvragen.

  • De kosten voor een vervangende SIM-kaart zijn € 4,99. Dit bedrag wordt verrekend met het beltegoed dat je zelf hebt opgewaardeerd. De gratis ontvangen beltegoeden kan je hiervoor niet gebruiken.
  • Je houdt je mobiele nummer en het resterende prepaid-tegoed van je oude SIM-kaart.
  • Je ontvangt een 3-in-1 SIM-kaart welke is geschikt voor elk toestel. Dit is een 'uitdrukbare' SIM-kaart waar zowel een normale, een micro als een nano SIM-kaart in zit.

Sorry, misschien kom ik wel heel dom over nu, maar waar moet die in dan? Ik heb het kaartje met de GB in de telefoon gedaan en zie verder niks waar het in kan

@RBxx


Welk merk/type is je nieuwe telefoon? Je hebt de simkaart wel uit je oude toestel kunnen halen?


Mijn nieuwe telefoon is een Samsung Galaxy m31, en mijn oude is volgens mij een j3 . Kan ik de simkaart er met het haakje van de nieuwe telefoon er uithalen?


Meestal zit er een klepje met een klein gaatje. Door het pennetje er recht (!!) in te duwen, komt het klepje naar buiten en kan je de simkaart eruit halen. Bij het nieuwe toestel stop je dan de simkaart op dezelfde wijze erin.


In het ene klepje van de oude telefoon zit niks in, dan is er nog een gaatje waar het haakje in zou moeten passen maar die krijg ik niet open


Volgens de user manual gaan ze allebei open door het pennetje voorzichtig en recht (!!) naar binnen te steken:

Zit er geen quick start guide bij het toestel? Daarin staat dit uitgelegd als het goed is.


Sorry, Ik ben een hele grote stumper, maar heb het toch voor elkaar gekregen, bedankt!💪🏻💪🏻


Geeft niet, je moet het even weten. Als het maar gelukt is! Veel plezier met de nieuwe telefoon.


Dankjewel, dat komt wel goed!


Hoi @AmarinsB

Welkom op het Forum. Ik lees dat het dankzij de hulp van @RBxx al gelukt is met het in gebruik nemen van je nieuwe telefoon. Mochten we in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen, dan zien we je graag terug! 


Reageer