Skip to main content

Ik heb voor het openen van onze schuifpoort een kpn prepaid kaart. Sinds een aantal weken is deze kaart soms niet meer bereikbaar. Hij is wel in de lucht want hij geeft normaal: 1) meteen de voicemail bij normaal gebruik en opent de poort of 2) als de stroom eraf is krijg je een melding nummer niet in gebruik / nu niet bereikbaar. Sinds kort is daar ‘tuut tuut tuut tuut’ bij gekomen soort ingesprek. En dat is vervelend want de poort gaat dan niet open. Je kun dan wel met een sms de status op vragen en die stuurt hij ook netjes terug. 

Ik dachgt laat ik een nieuwe sim bestellen wellicht dat dat het oplost. Ik heb daarna mezelf gebeld met de nieuwe kaart in een andere telefoon (dus niet de poort) en toen deed het euvel zich weer voor waarbij ik dus nu ook weet dat het niet aan de poort ligt maar iets met de kaart. Wat kan dit zijn? Mensen kunnen nu dus soms pas  na 10minuten van het terrein af! 

Laatste link gelezen. Euvel is pas vanaf januari februari dit jaar. Verklaart nog steeds niet dat t 90procent van de tijd wel goed gaat. Ook niet dat t met een gewone telefoon ook soms gebeurt.  Er is geen drmf tussen ontvanger en poort. Zal even vragen of ie wel werkt tussen telefoon en ontvanger met dtmf. Tnx sofar


krijg de specs terug van de module

GSM: Quad-band 850/900/1800/1900MHz3G WCDMA : 900/2100 MHz UMTS3G CDMA2000: 850/1900 MHz UMTS3G:850/2100 MHz UMTS

 

zegt dat wellicht iets?


@MSomhorst Ik zie dat er ondertussen weer contact is geweest met de technische dienst. 

En daar lees ik wat je hier eigenlijk zelf al eerder aangegeven hebt. Het is op basis van dit voorbeeld helaas nog niet op te lossen of te zeggen waar het aan ligt. 

Daarom heb je er voor gekozen naar een andere provider te gaan. Dit kan ik mij voorstellen. Ik hoop dat de dienst daar naar behoren werkt.Â