Skip to main content

Ik ben op vakantie in Duitsland en wou graag genoeg mb’s hebben. Ik had 2 keer een dagbundel van 1000 mb gekocht,1 keer een bundel van 3000 mb en 1 keer een unlimited bundel. Nu was ik bezig om mijn telefoon en mijn 4g stopte ermee, ik snap niet wat er is omdat ik genoeg had gekocht. Het is bijna voor 30 euro aan bundels. Ik probeerde een antwoord te krijgen maar zag alleen dat je je geld niet terug krijgt. Dat is vervelend want ik verdien niet veel, ik heb namelijk alleen een bijbaantje en heb net genoeg om 30 euro uit te geven voor internet. Als het dan niet werkt vind ik dat jammer, ik hoop dat ik mijn geld terug kan krijgen. Anders raken jullie mij kwijt als een klant en zal ik bij andere providers gaan kijken.

 

Groet Isa Reijngoudt 

Hallo @Isa.reijngoudt, goed dat je contact met ons opneemt.

Wat vervelend dat jouw prepaid internet niet werkt. Je bent in Duitsland. De bundels die je hebt gekocht zouden het ook in Duitsland moeten doen. Al ie het niet tegelijkertijd. 

Je zegt dat 4G er helemaal mee op hield. Dat doet mij vermoeden dat er mogelijk iets in de instellingen niet goed staat. Om internet in het buitenland te kunnen gebruiken moet data roaming aan staan. Gebruik onze toestelhulp om de juiste instellingen te vinden.


Halli Denise,

mijn data roaming staat aan dat is het probleem niet. Al mijn instellingen staan ook juist maar mijn 4g doet het niet wat erg vervelend is. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.


Ik kijk graag even met je mee. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb mijn telefoonnummer ingevuld, alleen weet ik niet hoe ik mijn simkaart nummer kan zien.


Er zijn verschillende manieren om jouw simkaartnummer te achterhalen.

  1. Je kunt het simkaartnummer vinden op jouw simkaart.
  2. iPhone: Ga naar ‘instellingen’, ‘algemeen’ en ‘info’. Onder ICCID vind je het simkaartnummer.
  3. Android: Download de app ‘SIM Card’. Nadat je de app geopend hebt, kan je naast ‘SIM serial number’ het simkaartnummer vinden.

Mijn simkaart nummer is ***

 

Admin: simkaartnummer verwijderd ivm privacy


Bedankt!

Ik zie dat er wel degelijk data wordt verbruikt. Het probleem is dus niet dat je helemaal geen data hebt. Maar mogelijk is het erg traag.

Je hebt namelijk ook een Onbeperkt Online bundel aangezet. Met deze bundel heb je namelijk een maximale snelheid van 128 Kbit/s. Met deze snelheid kan je wel Whatsapp berichten sturen, maar bijvoorbeeld streamen en Facebook kan niet. Ja, of je moet heel veel geduld hebben.

Helaas is het zo dat wij bundels die eenmaal zijn aangezet niet uit kunnen zetten. De Onbeperkt Online bundel is nog actief tot 22 augustus. Tot die tijd heb je dus een trage internetverbinding.