Skip to main content

Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd waar dat bericht dan naar toe is gestuurd. Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, maar kan me niet herinneren dat ik bericht heb gehad dat het nummer zou vervallen. 

 

*admin: afgesplitst

Dag @ShirleyB Bij prepaidnummers is het zaak om ze minimaal 1 keer in de 6 maanden te gebruiken: je moet zelf bellen of een bericht versturen. Als je al 5 maanden je nummer niet hebt gebruikt krijg je sms op het nummer, met een waarschuwing. Die komt ook bij 6 maanden. Daarna wordt het nummer voorlopig geblokkeerd. Je moet dan binnen 90 dagen opwaarderen en dan kun je het nummers alsnog weer gebruiken. 


@ShirleyB 

Er wordt een sms verzonden. Dit wordt gedurende één week geprobeerd af te leveren. Staat gedurende die week de telefoon uit…. tja, dan mis je 'm.

Prepaid geldig houden:

Bij voldoende beltegoed: Minstens 1 x per half jaar (180 dagen) bellen via KPN of sms sturen.

Vanaf een opwaardering met beltegoed is ie ook weer 180 dagen geldig.

Na die 180 dagen (je kunt dan nog alleen gebeld worden) heb je 90 dagen om 'm te redden met beltegoed opwaarderen. Dit kan dan alleen met een bon bij bv de kassa van de supermarkt of tijdschriften/rookwaren-magazijn.


okay, dank voor de reacties. ben er nog steeds niet blij mee, maar ik vrees dat er niets aan te doen is.


Het hangt dus echt af van de periode waarin je je mobiele nummer niet hebt gebruikt? Hoe lang is dat geleden voor jou, @ShirleyB Ik wil nog even voor je kijken? Wil je je mobiele nummer en je simkaartnummer noteren in je kpn forum profiel