mijn Prepaid kaart is afgesloten vanwege administratieve reden, maar binnen 90 dagen na het opwaarderen kan ik nog steeds niet bellen. het saldo is wel verhoogd met opgewaardeerde bedrag.
Mogelijk heb jij een heel oud simkaartje. Een grote groep oude simkaartjes werkt niet meer. Je kunt dan dit verhelpen door jouw simkaart om te wisselen voor een nieuw exemplaar.
Mogelijk heb jij een heel oud simkaartje. Een grote groep oude simkaartjes werkt niet meer. Je kunt dan dit verhelpen door jouw simkaart om te wisselen voor een nieuw exemplaar.
Dan zal die tijdelijke blokkade er nog af gehaald moeten worden. Zou je het mobiele nummer in jouw forumprofiel willen plaatsen? Dan duik ik de systemen in.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.