Skip to main content

Ik heb een gps horloge voor mijn zoon gekocht en wil graag het prepaid kaartje gebruiken wat ik net gekocht heb van KPN. 
Hij geeft aan dat hij geen netwerk heeft, terwijl ik wel kan bellen met het horloge. 
Volgens de beschrijving moet het kaartje 2G hebben. Kunnen jullie dat omzetten voor mij?

Hoi, welkom.

Alle prepaid simkaarten zijn geschikt voor zowel 2G als 4G.

Heb je wel éérst de pinbeveiliging van de simkaart uitgezet door deze eerst even in een telefoon te stoppen?


Ja de pinbeveiliging staat uit. Het gaat er om dat ik geen verbinding kan maken met het netwerk. Ik kan wel bellen. En als ik geen verbinding heb met het netwerk kan ook de GPS niet aan en kan ik geen telefoonnummers invoeren en dergelijke. 

Maar ik heb al meerdere mensen gehoord waarbij er iets omgezet moest worden door KPN voordat het werkte. 


Okee. Heb ook even gegoogled hierop en het lijkt er inderdaad op dat er van uit kpn iets ingesteld moet worden. Zoals hier te lezen is.

Aangezien er een moderator voor nodig is is het éven wachten totdat je topic daar aan de beurt is. Wel kun je vast wat gegevens invullen hiervoor. Dat doe je in dit formulier (forumprofiel).

Vul dan in: je naam, postcode, huisnummer, en i.i.g. het betr. 06 nummer. Dat laatste kan in het tekstvakje '’Persoonlijke opmerkingen'’.


Dank je wel Peter. Ik heb het nummer en simkaartnummer ingevuld en hopelijk ben ik snel hiervoor aan de beurt, heb een ongeduldig jongetje die zijn horloge wilt gebruiken, maar dat nu niet kan. 😅


@AlishaHG Welkom op het forum. 

Ik zie dat @PeterG mijn werk heel makkelijk gemaakt heeft! 

Okee. Heb ook even gegoogled hierop en het lijkt er inderdaad op dat er van uit kpn iets ingesteld moet worden. Zoals hier te lezen is.

Aangezien er een moderator voor nodig is is het éven wachten totdat je topic daar aan de beurt is. Wel kun je vast wat gegevens invullen hiervoor. Dat doe je in dit formulier (forumprofiel).

Vul dan in: je naam, postcode, huisnummer, en i.i.g. het betr. 06 nummer. Dat laatste kan in het tekstvakje '’Persoonlijke opmerkingen'’.

Ik heb de apn "Prepaidinternet" aangezet, als je het horloge nu juist instelt zou hij moeten werken! 


Graag gedaan @Rutger_ .

Ik dacht ik verwijs maar naar dat antwoord van Thomas. Scheelt de moderator van dienst weer. 😀