Skip to main content

Wij hebben voor de scouting 5 prepaid kaartjes die we ivm nummerbehoud 1x per 6 mnd in ieder geval even een sms laten sturen. Echter nu doet 1 het nog wel, op de am der krijg ik de melding registratie simkaart mislukt. Wat moet ik doen om deze weer aan de praat te krijgen?

Dat klinkt als verlopen simkaartjes, dus niet tijdig opgewaardeerd of gebelt, sms of internet gebruikt.

Daar kan je voor de rest dan ook niks meer aan doen, dan nieuwe prepaid simkaartje kopen.

Bij KPN moet je minimaal 1 keer in de 6 maanden een betaalde handeling uitvoeren of opwaarderen, als je dat niet doet krijg je nog 3 maanden waar mee je de simkaart alleen kan deblokkeren middels een opwaardering, doe je dat ook niet dan is de simkaart definitief verlopen.


Beste @Jans2323, welkom! Ik denk inderdaad dat je dan toch iets te laat was, is dat mogelijk? Wil je het betreffende 06-nummer en simkaartnummer in je forumprofiel zetten? Dat kan bijvoorbeeld onder ‘persoonlijke opmerkingen'. Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we er naar. 


We hebben geen reactie meer van je gezien @Jans2323. Ik ga er van uit dat het met bovenstaande reacties duidelijk is geworden. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.