Skip to main content

Als ik inlogĀ in mijn kpn en mijn prepaidnummer wil koppelen bij producten staat er nergens product toevoegen, alleen keuze abbonement of thuis. Wasr kan ik product toevoegen.....

HalloĀ @LankreijerĀ ,

Gebruik je de mijn KPN app?Ā 
Ā 

Onderin staat in kleine blauwe letters :Abonnement toevoegen. En dan kun je een 06-nummer toevoegen.Ā 

In de internetversie gewoon op producten klikken en dan toevoegen.Ā 


Hoi, het gaat om een prepaid nummer van mijn dochter,Ā  kan haar niet toevoegen in ons kpn omdat het een prepaidnummer is dus heb ik voor haar een eigen mijnkpn account gemaakt, als ik dan mijn kpn open krijg ik de vraag product koppelen, abonnement toevoegen en dan ontvang ik geen SMS..Ā 


Je kunt het betreffende 06-nummer dan gewoon koppelen, ook al staat de app op een andere telefoon. Je koppelt deze dan met een sms-verificatie die je op de andere toestel binnenkrijgt.


Ok, heb code ontvangen en ingevoerd,Ā  kom nu op een scherm die aan het laden is, en blijft? Heb wel inmiddels een mail ontvangen dat de kpnprepaid succesvol is toegevoegd aan kpn id.heb op prepaid gedrukt en toen kwam ik op de juiste site waar je kunt aanvragen, eindelijk!!! Bedankt voor de hulp, via de telefoon van kpn wisten ze allemaal niet hoe het moest,!!!!bedankt


Wat fijn.Ā :thumbsup_tone3: En graag geholpen natuurlijkā€¦Ā