Skip to main content
Antwoord

Prepaid niet bijgeschreven op mijn kpn account.

• April 3, 2021
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vanochtend  8,99  opgewaardeerd voor mijn prepaid. Het bedrag is van mijn rekening afgeschreven maar is niet bijgeschreven op mijn kpn account. 
Hoe nu verder?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Dr1234 ,

Heb je al een keer jouw telefoon opnieuw opgestart ? (uitdoen en weer opnieuw aandoen?) En zit jouw simkaartje goed bevestigd? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 4, 2021

Hallo @Dr1234 ,

Heb je al een keer jouw telefoon opnieuw opgestart ? (uitdoen en weer opnieuw aandoen?) En zit jouw simkaartje goed bevestigd? 

• Deelnemer
  • April 4, 2021

Heb helaas hetzelfde. Gisteren 8,99 afgeschreven voor bundel en deze is nog steeds niet geactiveerd. Kreeg een korte "oeps" melding, maar ben wel mijn geld kwijt. In mijn kpn staat de bundel ook niet, dus heeft niets met toestel te maken.

Geprobeerd om telefonisch contact te krijgen maar kom er niet doorheen. Dus heb dezelde vraag "Wat nu? “. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2021

Blijkbaar een storing. 
ben benieuwd hoe nu verder? Ik durf eigenlijk niet opnieuw geld bij te storten,…. straks is het een bodemloze put.

• Deelnemer
  • April 4, 2021

Ja precies, daar ben ik ook bang voor.

Zou fijn zijn als iemand van KPN een reactie geeft. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2021

Mag ook na de paasdagen:-)

• Deelnemer
  • April 6, 2021

Mijn bundel is vandaag alsnog geactiveerd! Hoop de jouwe ook Dr1234. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 6, 2021

Mijn bundel is ook geactiveerd én €8,99 retour!

Mijn dank is groots.

• Deelnemer
  • April 6, 2021

Had ik nog niet door maar inderdaad ook 8,99 gekregen. Top👍 Goede service van KPN

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 6, 2021

:trophy:

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 7, 2021

Daar ben ik hoor. Later dan gepland! Fijn dat het voor jullie is opgelost @Dr1234 en @KB63! Mochten jullie in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weten jullie ons te vinden:blush:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2021

Thanks Lisa, fijne dag verder.