Skip to main content

Vandaag gebeld met klantenservice over het volgende

-Ik heb -als KPN-klant- aanvullend een prepaid SIM besteld en betaald op 24/8.

-Op woe 24/8 bevestiging ontvangen, zou binnen een dag worden geleverd.

-Prepaid niet ontvangen, bestelnummer is niet terug te vinden.

-Vandaag 27/8 gebeld met klantenservice. Oplossing: opnieuw bestellen en bedrag hoeft u niet te betalen.

-Bij nieuwe bestelling zie ik echter geen creditering en moet ik weer 4,99 betalen. Geen wereldbedrag maar ik ga het toch niet doen. Ik wil eerst mijn geld terug of gewoon de bestelde prepaid ontvangen, is immers al betaald.

Nou ik heb bij uitblijven reactie KPN toch maar een nieuwe bestelling voor prepaid gedaan. Naar die EUR 4,99 die ik dubbel betaald heb kan ik waarschijnlijk fluiten. Jammer, toch voel ik een afstand.


Ik werd netjes gebeld door KPN. Lijkt administratief en financieel op te lossen. En was sowieso fijn om even iemand te spreken.

Qua proces intern KPN wordt er nog even naar gekeken. Een order annuleren zonder berichtgeving naar klant is niet helemaal jofel.


Hi @AlexBell! Welkom op het forum! Zoals je gemerkt hebt duurt het hier soms wel iets langer voor een moderator reageert. 

Ik ben wel blij te lezen dat het nu is opgelost! Geldt dit voor het verwerken van de tweede bestelling en het afhandelen van de eerste bestelling?

Zo niet, hoor ik dat graag. Dan help ik waar dat nodig is bij de verdere afhandeling. 🙂