Skip to main content

Hallo, ik heb ook een probleem met geblokkeerde prepaid. Ik kan tot maart 2021 opwaarderen en heb dit vanmorgen 10 Dec 2020 om 09:46 uur gedaan met €10,00. Ergens had ik gelezen dat de verwerking 2 uur zou duren eer ik weer in de lucht ben. Helaas nog steeds niet in de lucht. Bel ik KPN dan krijg ik een robot en wordt ik naar diverse sites gestuurd met eventuele oplossingen. Maar helaas. Er is nog een ander telefoonnummer kosten 100cpm. Ik heb gelezen dat je hier gewoon aan het lijntje wordt gehouden en hierdoor de reeds gedane opwaardering van €10,00 en de hangtijden kwijt bent. Wat een slechte service van KPN. 

Goedkoper is dus: nieuwe prepaid simkaart aanschaffen (oud nummer weg) voor €5,00 of €10,00.

 

Wat is het advies? 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Yellowheart, welkom! Wat jammer dat het nog niet gelukt is! Hoe heb je opgewaardeerd? En wat zie jij nu in je scherm staan? Wil je je 06-nummer in je forumprofiel zetten? Dan kijken we met je mee. 


Het is beste is, als je al in de geblokkeerde fase zit, dat je dus nog wel gebeld kan worden, maar niet zelf bellen, om op te waarderen via een opwaardeerbon die je bij bv  een kpn shop of supermarkt koopt.

Dan gaat de blokkade direct er af na het opwaarderen.

Online opwaarderen als je al in de geblokkeerde fase zit, is al een hele tijd zo, dat kan problemen geven, zoals je zelf al merkt.

Dus advies: Opwaardeerbonnetje kopen in de winkel en daarmee opwaarderen.

Edit: Tenzij een mod het voor je kan oplossen natuurlijk ;)

E

@Yellowheart We willen je graag helpen maar hebben nog niets van je gehoord. Wil je je 06-nummer in je forumprofiel zetten? Dan kijken we met je mee. 


Ik had dus online opgewaardeerd. Telefoonnummer inmiddels ingevuld.

ik wacht met smart af.


@Yellowheart Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie inderdaad een opwaardering terugkomen en ik zie ook een sms ter bevestiging dat dit gelukt is. 

Het nummer lijkt ook gewoon actief te zijn, maar ik begrijp dat het niet lukt om met het nummer te bellen of sms'en? 

Overigens is het betaalde nummer dat noemt geen nummer van KPN, dit is een doorverbinddienst die probeert geld te verdienen aan klantenservicenummers die normaal gesproken gratis zijn. 

Als je KPN wil bellen dan kan dat via 0800-0402, dit is dan kosteloos. 


Ik heb geen sms gehad vwb bevestiging.

wanneer ik probeer te bellen ondervind ik een dode lijn. 
 

Als ik bel naar het nummer, ook dood.

hoe gaan we verder?

 

kan ik vandaag of morgen gebruik maken van mijn simkaart?


@Yellowheart Heel erg vreemd. Aan onze kant lijkt echt alles juist te staan. 

Is het toestel al eens uitgeschakeld en opnieuw aan gezet? En heb je een mogelijkheid om te testen of het wel lukt om je beltegoed op te vragen?

En is er wel gewoon bereik en een netwerk zichtbaar in het display van het toestel?


Beste Rutger, op jouw advies heb ik om 17:10 uur nog eens uit en aangezet.

Wat ziet mijn oog.

It’s alive.

Ik zal maar niet vragen wat er allemaal is gebeurd.

Allen bedankt voor de service

 

Prettig weekend.

 


Fijn dat het gelukt is! Fijn weekend! :-)