Skip to main content
Antwoord

Prepaid nummer al even niet gebruikt, ik krijg de melding dat mijn account geblokkeerd is

• October 29, 2023
  • 2 reacties
  • 135 keer bekeken

Hallo

Ik heb mijn prepaid nummer al een tijd niet gebruikt

nu wil ik opwaarderen en krijg ik de melding :

Uw account is opgeschort of geblokkeerd.

Wat nu ?

groet,

Henk

Ā 

Beste antwoord door RBxx

Hoe lang is ā€œal een tijdā€?Ā  Langer dan 9 maanden?

Dan is het nummer waarschijnlijk al definitief gedeactiveerd.

Prepaid is een eenvoudig product met maar ƩƩn belangrijke voorwaarde.

EenĀ prepaid simkaartĀ blijft onbeperkt geldigĀ zolang je hem actief gebruikt. Je moet iedere 6 maanden iets van het tegoed gebruikenĀ voor bellen, sms en/of internet. NaĀ 5 en 6 maanden komtĀ er een herinnering via sms. NaĀ 6 maanden inactiviteitĀ wordt het nummer eerstĀ uitgaandĀ geblokkeerd en dan heb jeĀ nog 90 dagenĀ om het nummer te deblokkeren door het tegoed op te waarderen. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarnaĀ volledigĀ geblokkeerd en ook opgeheven. Dat is onherstelbaar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 29, 2023

Hoe lang is ā€œal een tijdā€?Ā  Langer dan 9 maanden?

Dan is het nummer waarschijnlijk al definitief gedeactiveerd.

Prepaid is een eenvoudig product met maar ƩƩn belangrijke voorwaarde.

EenĀ prepaid simkaartĀ blijft onbeperkt geldigĀ zolang je hem actief gebruikt. Je moet iedere 6 maanden iets van het tegoed gebruikenĀ voor bellen, sms en/of internet. NaĀ 5 en 6 maanden komtĀ er een herinnering via sms. NaĀ 6 maanden inactiviteitĀ wordt het nummer eerstĀ uitgaandĀ geblokkeerd en dan heb jeĀ nog 90 dagenĀ om het nummer te deblokkeren door het tegoed op te waarderen. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarnaĀ volledigĀ geblokkeerd en ook opgeheven. Dat is onherstelbaar.

• Auteur
  • Topper
  • October 29, 2023

duidelijk,

weggooien dus, jammer

bedankt