Skip to main content
Beantwoord

Prepaid nummer is niet meer bereikbaar

  • 13 July 2024
  • 8 reacties
  • 131 keer bekeken

Zou iemand contact met me op kunnen nemen. Ik can mijn prepaid nummer niet meer bereiken.

Thanx

 

Hoi @Rene van Alphen 
Je moet zelf contact opnemen met de KPN dat kan met het gratis nummer 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.
Ook kun je eventueel contact opnemen met Facebook en met X


Voor mij is het zonder prepaid lastig naar NL te bellen.  Vandaar dat ik het wil herstellen. 
Bellen gaat niet, chatten kan niet. Dus daarom het verzoek op FB geplaatst voor contact.


Hallo @Rene van Alphen 

Heb je er zelf wel eens mee gebeld/sms in de laatste 6 maanden? De prepaid heeft één belangrijke voorwaarde: je moet in een periode van 6 maanden iets van het tegoed gebruiken om het nummer actief te houden. Na 9 maanden zonder actief verbruik is het helemaal over.

Bij 6 maanden wordt eerst uitgaand bellen geblokkeerd en kan je alleen nog gratis nummers bellen en gesprekken en berichten ontvangen. Dan heb je nog 90 dagen om door opwaarderen het nummer te deblokkeren. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarna opgeheven. Dat is onherroepelijk.

Hoe lang is mijn prepaidtegoed geldig?
https://www.kpn.com/prepaid/veelgestelde-vragen-over-prepaid


Je kunt vanuit het buitenland ook de KPN bereiken onder nummer +316 1200 1200


Dan ben ik bang dat daar het probleem zit. Stom stom. 

Is het nog mogelijk om te herstellen en hoe pak dat het beste aan, Ook zonder telefoon.


Helaas, zoals ik al zei: “dan wordt het nummer daarna opgeheven. Dat is onherroepelijk.

Je zal dan een nieuwe prepaid sim moeten aanschaffen. Dat betekent dus een nieuw 06-nummer.


verwijderd

 


hoi @huistijger , was bovenstaande reactie hier bedoeld? 😂


Reageer