Skip to main content

 

Hallo,

 

Van een KPN prepaidnummer heb ik ongeveer een jaar al dat van Jumbo mobiel overgezet. (Van Jumbo naar Jumbo bellen is gratis, vandaar). Nu gaat het bellen via de KPN lijn. Het prepaidnummer kon/kan nu deze maand nog opgewaardeerd worden volgens Jumbo mobiel. 0612001200 van ze, dat te bellen kom ik op kpn/opwaarderen uit. Door 1244 te bellen hoor ik over een administratieve fout, en met online opwaarderen van de Jumbo geeft ie oom aan dat het niet mogelijk is. Ben ook bij de klantenservice van de Jumbo langs geweest, maar die wijst me ook naar 1244 of 0612001200 (of alleen 1200) te bellen. Daar kom ik niet verder mee.

 

Het betreft prepaid nr. 062******. Dit genoemde nr. wil ik opwaarderen. Het andere prepaidnummer voorheen kpn 061****** werkt wel en daar is deze huishouding alleen nog op te bellen. Kunt u dan nog helpen om het eerst genoemde prepaidnummer op te waarderen?

 

Ik zie uw reactie met interesse.

 

Met vriendelijke groet,

 

Dick.


Admin: gegevens naar profiel verplaatst i.v.m. privacy

Hallo @Dick6, welkom en sorry voor de late reactie! Ik zie inderdaad dat het geen KPN simkaart betreft. Ik kan je daarom helaas niet verder helpen! Verzoek is om 1200 met de werkende simkaart te bellen. De collega's van Jumbo Mobiel moeten je dan wél verder moeten kunnen helpen! Succes!


Hallo Marcia,

 

Dank voor jouw bericht. Helaas gaat het niet meer lukken met dit oude nummer. De Jumbo klantenservice stuurde me door naar uw kpn evenals wat ook in een verwijzing van het Jumbo nummer te bellen. Ook dan kom/kwam ik in het menu erop uit dat ik de kpn klantenservice zou moeten hebben.

 

Hier zal het bij blijven, en zeker bedankt voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Dick.