Skip to main content

Hallo,

Het online opwaarderen lukt niet, want je kan geen bedrag of bank kiezen. Zie de screenshot:

Daarbij heb ik het geprobeerd door de app te downloaden maar die kan geen configuratiecode versturen. Momenteel heb ik geen beltegoed, maar moet wel een belangrijk belletje plegen. Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden? Alvast bedankt!

Ter informatie: Ik heb het in zowel Google Chrome, Microsoft Edge als FireFox geprobeerd en alle drie werken niet.


Hallo @Nina_M ,

Er zijn momenteel problemen met prepaid. Je kunt denk ik het beste nu gebruik maken van een opwaardeerbon. Die kun je bv kopen bij en supermarkt of tankstation.   

 

(Ik neem aan dat je wel Stap 1, Stap 2 en Stap 3 hebt gevuld voordat je aan Stap 4 begonnen bent.)  

 

Wat betreft de app : 

Op dit moment is dit een bekend probleem, waarbij de prepaid app niet goed opstart op een iPhone. De ontwikkelaars bij KPN zijn hier al mee bezig, hopelijk wordt het snel opgelost.

Opwaarderen via de app kan op dit moment daardoor ook niet, maar dat moet nog wel lukken als je het bijvoorbeeld via de website doet: Prepaid opwaarderen.

De oorzaak is gevonden en moet via een update via de App Store worden uitgerold. Als die update beschikbaar is zal de app weer goed kunnen starten. De vraag is vooral wanneer de update beschikbaar zal zijn, de verwachting is in de loop van deze week.

En wat betreft het opvragen van beltegoed : 

  • Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je tegoed(en). OF 
  • Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra bonustegoed.

Beste Expert, het is niet alleen probleem met de Iphone of met een app. Ook in Mijnkpn via desktop, werkt het niet. Overigens is het daar al maanden een puinhoop. De overzichtspagina laat enkele “lopende” lijntjes zien , er wordt geen info getoond. Ook de pagina aldaar om in de profielgegevens te wijzigen levert enkel en alleen een signaal dat dit niet kan omdat er technische problemen zijn. Overigens heb ik deze opmerkingen al zeer vele malen terug gezien. Wanneer lossen jullie dat eens op, of is een organisatie als KPN daar niet toe instaat ?


@Noordzee Stap 2 kan je dus al niet invullen, omdat er geen bedrag kan worden gekozen. Verder heb ik geprobeerd het te doen door bij Stap 3 mijn telefoonnummer in te vullen en ook dat levert niet op dat je bij Stap 2 wat kan kiezen. 

Verder vraag ik mij af wanneer ik kan verwachten dat dit opgelost is. Ook omdat niet elke supermarkt meer die beltegoed kaarten verkoopt.


@Noordzee Ik heb net de pagina weer eens ververst (de zoveelste keer), maar het werkte nu opeens wel! Dus ik kon nu wel bij Stap 2 een bedrag kiezen waarna Stap 4 ook lukte.


Kijk @Nina_M , heel goed! :thumbsup_tone4:

Ik vond het al zo merkwaardig. 

Nu nog even geduld met betrekking tot de app. Dat komt van de week wel goed. 


Je kan ook op bv opwaarderen.nl beltegoed kopen. Je betaalt vaak wel een extra toeslag van 80 cent of iets dergelijks.